כסף וצרכנות

צפו: כך נראית היאכטה הענקית בעולם של ג'ף בזוס

תחת מעטה של חשאיות, חברות מספנות היוקרה בהולנד מסיימת להשיק את יאכטת המפרש הגדולה בעולם, אשר מי שרכש אותה הוא ככל הנראה מייסד אמזון ג'ף בזוס בסכום של חצי מיליארד דולר | צפו:
מערכת ice |  5
יאכטה בזוס (צילום מסך)
מייסד אמזון, ג'ף בזוס, אמנם כבר לא במקום הראשון בעולם לאחר שאיבד את התואר לאילון מאסק, אבל הוא יכול להתנחם ביאכטה הגדולה בכל הזמנים שרכש תמורת כחצי מיליארד דולר. למרות הדיווחים ברחבי העולם, יצרנית ספינות הפאר, אושינקו (OceanCo) ממשיכה להכחיש כי בזוס הוא הרוכש של יאכטת הענק עליה הם עובדים.
העיתונאי בראד סטון מבלומברג, שחשף את נושא הספינה כבר בספר שחיבר על חייו של בזוס, העלה תמונות של בניית היאכטה ואיך נראית ספינת הענק ששוברת שיאים ואמר כי ככל הנראה חברת הספנות תעביר את המוצר הסופי בשעות הלילה ובחשאי כדי להימנע מצילומים מטרידים שיחשפו את זהות הרוכש.

צילום מאתר autoevolution.com
יאכטת העל - או בשמה Y721 היא פרויקט של חברת מספנות היוקרה בהולנד - אושנקו, והיא הושקה בימים אלו בעיר זוויינדרכט שבהולנד, והיא תצא לדרכה למים בשנת 2022 לאחר שיערכו בה ביקורות. על פי הדיווחים בעולם, הרוכש המאושר הוא לא אחר מאשר ג'ף בזוס שכבר בשנת 2018 רכש אותה תמורת 500 מיליון דולר. ספינת הענק כבר שברה שיאים: יאכטת המפרש הגדולה בעולם - שלוש קומות באורך של 127 מטר שכוללת גם מנחת מסוקים.
חברת הספנות ההולנדית מתעקשת לחשוף מי הבעלים של ספינת הפאר הענקית, אבל ככל הנראה האיש השני בעושרו בעולם הוא הרוכש המאושר שיזכה למגוון פינוקים כמו בריכות פרטיות, חדרי אירוח, מנחת מסוקים שיכול להפוך לרחבת ריקודים ענקית ועוד.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    או מי גד איזהיכטה זוועה
    אילון מסק 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תת רמה של יכטה
    סגור
  • 4.
    בזוס
    איצקו 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שייחנק עם הכסף שלו
    סגור
  • 3.
    שיהיה לו לבריאות
    ש.א. 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר הבריאות
    סגור
  • 2.
    יאכטת _המפרש_ הגדולה בעולם??
    שוקי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו דגלון אין שם.
    סגור
  • 1.
    יאכטה
    אנוביס 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וכמה עלתה ה...טיטאניק ?
    סגור