כסף וצרכנות

הדלק מזנק: זה הסכום שתאלצו להוסיף לחשבון

נראה שהמחירים בישראל לא חוו טלטלות כאלה כבר הרבה זמן, ואם לא די במוצרי הצריכה וענף המסעדנות שעולים בהם המחירים, בחודש הקרוב צפויות עליות מחירים חדות גם בדלק
מערכת ice |  5
מחיר הדלק
עליות המחירים ממשיכות להכות, וכעת על הפרק: מכה נוספת לכיס עם צפי של זינוק משמעותי במחירי הדלק עוד השבוע, עם תחילתו של חודש פברואר. מחירי הדלק שמתעדכנים מדי חודש, רשמו עם פתיחת השנה ירידה קלה. קלה מאוד.
עדכון מחירי הדלק הנמצאים בפיקוח לחודש ינואר, קבע כי המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי לא יעלה על 6.71 ש"ח לליטר, ירידה של 1 אגורות מחודש קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר נותרה ללא שינוי מחודש קודם, והמחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת גם נותר ללא שינוי כשנקבע כי לא יעלה על 45.5 ש"ח לליטר.
אלא שכעת, לקראת חודש פברואר המתקרב, מחירי הדלק צפויים לרשום זינוק משמעותי של לא פחות מ-35 אגורות לליטר בנזין, התייקרות משמעותית מאוד שיכולה להגיע לתוספת של עשרות שקלים בשבוע לרכב כך לפי הערכות.
בתחילת החודש הודיעה אסם על העלאת מחירי הקטלוג שלה מלבד מחרי התמ"ל, וירתה את יריית הפתיחה של גל עליות המחירים שתוקף אץ השוק הישראלי. לצד רשתות כמו גולדה וג'פאניקה שהעלו מחירים, גם חברת דיפלומט הודיעה בשבוע שעבר על העלאת מחרי המוצרים שלה שכוללים בין היתר את טונה סטארקיסט, קטשופ היינץ, עוגיות לוטוס ועוד. כל אלו צפויים לעלות בעד 6% למוצר.
 
לצד כל אלה מחירי הדלק צפויים להתעדכן בלילה שבין שני לשלישי ולהנחית על הצרכן הישראלי עוד עליית מחירים שנשענת על המשבר בשוק האנרגיה ומוסיפה שמן למדורה.
ברקע זה, התראיין אתמול ליברמן לפגוש את העיתונות ומתח ביקורת על עליות המחירים שהתרחשו עד כה, " לגבי יוקר המחיה - היה פה ניצול ציני על ידי כמה יצרני מזון ויבואנים גדולים. אני ובד יחד עם שרת הכלכלה ואנחנו נטיל פיקוח על מחירים ונפרק את הריכוזיות במשק אבל עליית המחירים בישראל היא הנמוכה בעולם. תוך שבוע עשרה ימים נפרסם חבילה גדולה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לו לתת
    יוסף 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהגים. אזרחים. עד מתי. צאו לרחובות. תפגינו תעלו לירושלים לכנסת רק אים. אד. גדול ו200000. מפגינים הכול ירד ולו תמשיכו לשלם כמו פריירים
    סגור
  • 4.
    בעזרת השם ליברמן לאקמו
    אלעד 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ליברמן מאחל לך להגיע לאקמו כמה שיותר מהר על זה אני מוכן לשלם הוצאות
    סגור
  • 3.
    תודה לממשלה
    אייל 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמדו בכל ההבטחות
    סגור
  • 2.
    בועיינה
    חאלד 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתיי הבנאדם הזה יקרע לנו את הכיס , מה לא ייקר ,תתבייש כבר , מתנהג כאילו אין מגפה והאנשים עשירים , דייי כבר טם נשתוק יעלה יותר , 60 אחטז מיסים למה שלא תעלה מיסים על התחתונים גם שלא נלבש אותם
    סגור
  • 1.
    ואנחנו...
    מסעודה 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואנחנו ממשיכים לקום כל בוקר ולהמשיך כאילו כלום לא קרה... ממשיכים לקנות ולשלם ביוקר וממשיכים לשתוק...
    סגור