כסף וצרכנות

טסלה בריקול ענק – והפעם מסיבה מוזרה במיוחד

יצרנית הרכב החשמלי נאלצה להודיע על ריקול נוסף למאות אלפי מכוניות מתוצרתה, לאחר שהתברר שהן מפרות את החוק ומסכנות הולכי רגל
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה)
טסלה נאלצת לבצע ריקול נוסף: סוכנות הידיעות רויטרס מפרסמת היום (שלישי) כי ביום חמישי האחרון הסכימה יצרנית המכוניות החשמליות המובילה בעולם להוציא קריאת שירות למספר שיא של 578,607 רכבים, שאושרה אתמול (שני).
הסיבה לריקול הנוכחי מוזרה במיוחד: לפי מסמך שפרסם המנהל הלאומי לבטיחות התעבורה בכבישים מהירים (NHTSA), עדכון תוכנה שיצאה לרכבי טסלה בשלהי 2020 אפשר לבעלי המכוניות להשתמש ברמקולים החיצוניים של הרכבים כדי להשמיע מוזיקה או כל צליל אחר שהם בוחרים. העובדה הזו לכשעצמה אינה מפריעה למנהל – אך לדבריו, השמעת הצלילים הללו עלולה "לבלוע" את הצלילים המסוימים מאוד שרכבים חשמליים והיברידיים מחויבים לפי החוק האמריקאי להשמיע כאשר הם נוסעים במהירות של עד 30 קמ"ש, כדי להזהיר הולכי רגל מהרכב המתקרב.
 
הרכבים המושפעים מקריאת השירות הנוכחית הם דגמי 3 מ-2017 ומעלה, ו-Y, S ו-X מ-2020 ומעלה – כאמור, כמעט 600,000 מכוניות.
מדובר בריקול השלישי של טסלה מתחילת השנה, ובעשירי שלה ב-10 החודשים האחרונים. החברה ציינה כי תתקן את הבעיה בעזרת עדכון תוכנה שימנע השמעת צלילים שבעל הרכב בוחר בזמן שהמכונית נמצאת על הילוך שאינו "חניה" (P), והדגישה כי לא ידוע לה על תאונות שנגרמו בשל אותה הפרה של החוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה