כסף וצרכנות

דואר ישראל מרוויח מהמלחמה באוקראינה? הישראלים חוזרים לקנות דולרים

בעקבות התחזקות הכסף האמריקאי, בנק הדואר הודיע על עלייה בביקוש לרכישתו, כאשר המנהל אבי בלו מסביר: "לקוחות מרגישים שהכיוון הוא התחזקות של הדולר, ומעדיפים להצטייד בדולרים כל עוד השער עדיין יחסית קרוב לרמות הנמוכות של החודשים האחרונים". מה גובה העמלות שאתם צריכים לשלם?
מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום דוברות דואר ישראל)
כנראה שבכל זאת יש בישראל מרוויח אחד משמעותי מהמלחמה בין רוסיה לאוקראינה. בצל המשבר והתחזקות שער הדולר שבעקבותיו, בדואר ישראל מדווחים על עליה בביקוש לרכישת דולרים בסניפי הדואר ובאתר דואר ישראל. 
אבי בלו, מנהל בנק הדואר הסביר: "לקוחות מרגישים שהכיוון הוא התחזקות של הדולר, ומעדיפים להצטייד בדולרים כל עוד השער עדיין יחסית קרוב לרמות הנמוכות של החודשים האחרונים".
 
בשבוע האחרון רשם הדולר עליה נאה, כאשר עלה מרמה של 3.19 שקל לדולר עם פתיחת הלחימה באוקראינה ועתה הוא מתייצב על שער של 3.264 שקל בסך הכל, כולל עלייה של 1.31% מתחילת השבוע ו-2.91% מתחילת חודש פברואר.
בנק הדואר גובה עמלה נאה עבור הדולרים שהוא קונה מלקוחות, כאשר אלו מקבלים 3.19 שקל לדולר, בעוד הם קונים את השטר האמריקאי לפי שער מכירה של 3.290 דולר (מעל 800 דולר במזומן) עבור סכום קטן יותר, שער הקנייה של בנק הדואר הוא 3.16 שקל ושער המכירה הוא 3.32 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה