קריפטו

מועדון הכדורגל הראשון המופעל ע"י ביטקוין: כל פרטי העסקה

קמרון וטיילר וינקלבוס השקיעו ביטקוין בשווי 4.5 מיליון דולר במועדון הכדורגל ריאל בדפורד (RBFC), מה שהפך אותו ל”מועדון הכדורגל הראשון המופעל על ידי ביטקוין”, לפי הודעה לעיתונות ביום שישי
מערכת ice | 
קריפטו. אילוסטרציה AI
קמרון וטיילר וינקלבוס, התאומים המיליארדרים הידועים כמי שתבעו את מארק צוקרברג על כך שגנב לכאורה את הרעיון שלהם לפייסבוק, משקיעים מיליוני דולרים במועדון כדורגל אנגלי קטן.
התאומים, שמנהלים היום את בורסת הקריפטו ג’מיני, הודיעו ביום שישי כי השקיעו ביטקוין בשווי 4.5 מיליון דולר במועדון הכדורגל ריאל בדפורד (RBFC), מה שהופך אותו ל”מועדון הכדורגל הראשון המופעל על ידי ביטקוין”, לפי הצהרה ביום שישי.
 
מדובר במועדון ללא ליגה, חצי מקצועי מבדפורד, אנגליה, נרכש ב-2022 על ידי משקיע הביטקוין ובעל הפודקאסט פיטר מקורמק. העסקה האחרונה תגרום לכך שהתאומים וינקלבוס ישמשו כבעלים משותפים של RBFC, לצד מקורמק, תושב בדפורד לכל החיים.
מקורמק אמר שהוא בחר בתאומים וינקלבוס מכיוון שהוא רצה בן זוג, או שותפים, שיוכלו לעזור לו להשקיע בתשתיות להגדלת המועדון. הוא מתכנן להשתמש בחלק מההשקעה כדי להבטיח מימון לבניית מרכז הדרכה חדש, שעלותו הוא צופה בסביבות 1.6 מיליון פאונד (2 מיליון דולר). עם זאת, הוא לא מתכנן למכור אף אחד מהביטקוין כדי לעשות זאת. במקום זאת, הביטקוין ישמש כקרן ”יום גשום”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה