קריפטו

דרמה בקריפטו: מנהלת הנכסים הגדולה בעולם נכנסת לשוק

בלקרוק מנהלת הנכסים הגדולה בעולם הודיעה על שיתוף פעולה עם קוינבייס וכניסה לראשונה לשוק המטבעות הדיגיטליים; מאסק הודיעה גם הוא על שילוב של הפלטפורמה ברשת החברתית והמנייה מזנקת
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו קוינבייס (צילום shutterstock)

אחרי שנים של התנגדות, מנהלת הנכסים הגדולה בעולם עשתה סוף סוף את הצעד לקריפטו בצורה משמעותית. זאת כאשר BlackRock, המפקחת על נכסים של 10 טריליון דולר, תשתף עם Coinbase הנסחרת בבורסה כדי לספק ללקוחותיה המוסדיים גישה למטבעות קריפטוגרפיים, כך עולה מדיווח במגזין TechCrunch.

לפי הפרסום, ביטקוין הוא הנכס הדיגיטלי הראשון המוצע באמצעות השותפות. פלטפורמת ניהול ההשקעות של BlackRock תציע קישוריות ל-Coinbase Prime כדי להציע מסחר בקריפטו, משמורת, פריים ברוקראז' ויכולות דיווח ללקוחות משותפים. "לקוחות נפוצים של Aladdin ו-Coinbase יוכלו לנהל את חשיפות הביטקוין שלהם לצד ההשקעות הציבוריות והפרטיות שלהם ", כתבה BlackRock בהודעה בנושא. 
 


במגזין הטכנולוגי מסבירים כי החדשות מסמנות שינוי משמעותי עבור BlackRock, שהיו"ר שלה, לארי פינק, כינה את הביטקוין "מדד להלבנת הון" לפני חמש שנים. מאז, חברת ניהול הנכסים עשתה התקדמות קטנה ב-web3, והציגה מסחר בחוזים עתידיים של ביטקוין בפלטפורמה שלה ולכמה מהקרנות שלה בשנה שעברה. פינק אמר לבעלי המניות במכתב במרץ השנה כי בלקרוק בוחנת "מטבעות דיגיטליים, מטבעות יציבים והטכנולוגיות הבסיסיות" כדי לראות כיצד הם יכולים לעזור לחברה לשרת את לקוחותיה.

ל-Coinbase Prime יש 13,000 לקוחות מוסדיים המשתמשים בחבילת הכלים שלה כיום.  אם זאת עדיין לא ברור מתי החברות מתכננות להוסיף לפלטפורמה הצעות אחרות של מטבעות קריפטוגרפיים מחוץ לביטקוין.
 

 
זה יום גדול עבור Coinbase. גם מנכ"ל Meta, מארק צוקרברג, הודיע ​​היום כי החברה שלו הוסיפה אינטגרציה עם הארנק של Coinbase, בין יתר ארנקי קריפטו של צד שלישי, לפלטפורמת אינסטגרם. מניית Coinbase זינקה ביותר מ-17% נכון לשעה 11:00 בבוקר, והיא גם עלתה למעלה מ-70% בחודש האחרון, מה שמוכיח שהחברה החלה להתאושש מהשפל אליה הגיעה בחודש מאי, כאשר הנסיגה בשוק הקריפטו הגיעה לתחתית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה