קריפטו

הקריפטו היומי: השוק חוזר לרדת; מי המטבע שהצליח להתחמק?

את'ר חזר לרדת והוביל יום של מגמה שלילית, אם כי שיעורי השינוי לא היו חדים. רק ביננס קוין חמק מהמגמה ורשם דווקא עלייה נוספת

מערכת ice | 
הקריפטו מתרסק (צילום pexels, vecteezy)
שוק הקריפטו חזר היום לירידות, לאחר העליות של אתמול, אם כי הירידות של היום היו מתונות מהירידות שנרשמו לאחרונה ברוב הימים. עם זאת, באופן חריג, דווקא שני המטבעות הגדולים ביותר רשמו את הירידות הגדולות ביותר.
ביטקוין, שבחודשים האחרונים נטה להשתנות בקצב איטי יותר מהמטבעות שנמצאים אחרריו ברשימה, ירד בשיעור של 2.14% למחיר של 22,891 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 938 מיליארד דולר, המהווה ירידה יומית של 0.8%.
את'ר, המטבע השני בגודלו, שמפגין לאחרונה מצד אחד עליות חדות, אך מצד שני מוביל את המגמות גם בימי ירידה, רשם גם היום את התנועה החדה ביותר במסגרת המגמה, עם שינוי שלילי בשיעור של 2.9% למחיר של 1,617 דולר למטבע ושווי שוק של 197 מיליארד דולר, המהווה ירידה שבועית של כאחוז.
החריג המוזר של היום הוא ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר המובילה בשוק, שעלה בשיעור של 3.4% למחיר של 301 דולר למטבע ושווי שוק של 48.6 מייליארד דולר.
ריפל ירד בכאחוז לשער של 37 סנט למטבע ושווי שוק של 17.9 מיליארד דולר, המהווה עלייה שבועית של 3.44%.

קרדאנו רשם ירידה של כשני אחוזים ביום, וחזר פחות או יותר למצבו לפני שבוע, עם מחיר של חצי דולר למטבע ושווי שוק של 17 מיליארד דולר.
דוג'קוין ירד גם הוא בכשני אחוזים ביממה וברבע אחוז בשבוע, כאשר מחירו נותר בטווח ה-6 סנט ושווי השוק שלו עומד על 8.84 מיליארד דולר.
והשוק בכללותו ירד ב-1.4% ביום אך עלה ב-3.1% בשבוע, לשווי של 1.11 טריליון דולר, כך לפי נתוני אתר CoinGecko, המנטר יותר מ-13,000 מטבעות קריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה