דיגיטל וטק

מארק צוקרברג כבר בחר שם חדש לפייסבוק? אלו האופציות

מייסד פייסבוק עשוי להציג את השם החדש ביום חשיפת הדו"חות הכספיים ביום שני או בכנס הקרוב של החברה, כאשר שלושה שמות מרכזיים נזרקו לאוויר - הוריזון, מטא וגם קונקט בין האופציות, האם המנכ"ל כבר הגיע להחלטה?
כפיר אדר |  6
מארק צוקרברג מסתבך בגלל האינסטגרם (צילום פייסבוק/ מארק צוקרברג, Unsplash, Pixabay)
על פי דיווחים בארצות הברית, המייסד והמנכ"ל  של פייסבוק, מארק צוקרברג, טרם בחר והחליט לגבי השם החדש של הרשת החברתית הגדולה בעולם, זאת חרף העובדה שההכרזה על השם החדש צפויה לקרות ממש בשבוע הבא לפי הפרסומים בארצות הברית.
בעקבות הסערות האחרונות סביבה, מהנפילות בשרתיה ועד העדות של עובדת החברה לשעבר נגדה בתכנית '60 דקות' ב-CBS, פייסבוק עובדת על המיתוג שלה מחדש בתקופה של חודשיים לפחות, כאשר ביום של פרסום הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השלישי של השנה היא צפויה גם למסור את השם החדש. אם הדבר לא יקרה אז, ייתכן שכנס "פייסבוק קונקט" שיחל בחמישי הבא יהיה יום ההכרזה.
החזון של התאגיד נכון לשלב זה מתמקד בבניית 'מטאברס', פרויקט הענק של האינטרנט העתידיני שלטובתו מגייסת החברה עשרות אלפי עובדים בקרוב, שמטרתה המרכזית היא שנעבוד בחללים וירטואליים תלת-ממדיים כשהאמצעי לכך יהיה משקפי המציאות המדומה או מציאות רבודה שהפכו פופולאריות מאוד בשנים האחרונות.
לפי צוקרברג, פייסבוק שינתה את חזונה והרשת החברתית היא כבר לא העתיד שלה, אלא בשל העובדה שבעוד כמה שנים לדבריו אנשים לא יחשבו על פייסבוק כעל הפלטפורמה שהייתה מאז 2004, אלא כחברת מטאברס שהיא עיקר המאמץ שלה בימים אלה. אם כן, שם טרם נבחר, אבל שם אחד שהוזכר בכלי התקשורת בארה"ב הוא horizon, שהוא גם השם של פלטפורמת המציאות המדומה של פייסבוק.
כמו כן, השם connect הוזכר גם הוא כאופציה אפשרית ולפי בלומברג גם השם המתבקש meta על הפרק, כאשר הכתובת meta.com כבר מפנה גולשים לכתובת meta.org, אתר של חברה שפיתחה בינה מלאכותית לחיפוש מאמרים מדעיים שנרכשה בשנת 2017 על ידי קרן צ'אן-צוקרברג בה שולטים צוקרברג ואשתו פריסיליה צ'אן. מפייסבוק מבחינתה נמסר בתגובה: "אנחנו לא מגיבים לשמועות או ספקולציות". נמתין להתפתחויות בשבוע הקרוב.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    Fakebook (ל"ת)
    Ghh 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שם חדש לפייסבוק
    קרמל 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Face notebook
    סגור
  • 4.
    שיעוף לנו מהחיים
    כן..מתה 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן מתה שיעוף לנו מהחיים
    סגור
  • 3.
    סוף!!
    גאון 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש שגורם לכדור הארץ והמין האנושי להכחדה!! פשוט ימים יגידו יאז הכדור יהפוך לאבק.....!
    סגור
  • 2.
    מטא ספירה
    צביה רוטמן 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צוקי בטח לא נכנס ל ICE. חבל. מציעה את השם קונקטום, שהוא גם שם מיפוי כל תאי המוח והקשרים ביניהם. אם לא אז מטא עדיף. אם כי קצר מדי בעיני. אולי מטאספירה??
    סגור
  • 1.
    חזרה למקורות
    יהודה אלידע 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייסבוק בעברית זה "ספר מחזור", שם לא כל כך קליט, אז נציע לו חידושון: "מחזורון"
    סגור