דיגיטל וטק

הפייסבוק בדרך למהפך: אלו העדכונים החדשים שעליכם להכיר

במטרה להנגיש בצורה טובה יותר את כללי הקהילה עם העדכון שכולל שכתוב ועיצוב מחדש של מדיניות הפרטיות, שיהפוך אותה לפשוטה יותר להבנה ויגביר את השקיפות בפלטפורמות, מטא הודיעה על שורה של עדכונים בפלטפורמות
מערכת ice | 
תקלה בפייסבוק (צילום unsplash)
חברת מטא מודיעה על עדכון במדיניות הפרטיות ובתנאי השירות של הפלטפורמות ובראשן פייסבוק, במטרה להנגיש בצורה טובה יותר את כללי הקהילה. העדכון כולל שכתוב ועיצוב מחדש של מדיניות הפרטיות, שיהפוך אותה לפשוטה יותר להבנה ויגביר את השקיפות בפלטפורמות. 
כחלק מהעדכון, אנשים צפויים לקבל התראות בפייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר, שיציגו סיכום של השינויים והעדכונים ויפנו למידע נוסף על תנאי השירות במדינה שלהם. נדגיש כי השינויים במדיניות הפרטיות לא יאפשרו ל-Meta לאסוף נתונים, לשתף אותם או להשתמש בהם בדרכים חדשות.
 
העדכונים במדיניות התקבלו לאחר שיח מתמשך עם מומחים וקובעי מדיניות ברחבי העולם, שסייעו להפוך את תנאי השירות של הפלטפורמות למובנים ונגישים יותר במגוון דרכים. בתוך כך, כללי הקהילה יסבירו על הזכויות והחובות של אנשים בצורה ברורה יותר, יספקו דוגמאות פרקטיות להבנת החוקים ומשמעותיהם, ויציגו בשקיפות את הדרכים שבהן הפלטפורמות משתפות מידע עם צד שלישי. כלל העדכונים ייכנסו לתוקף ב-26 ביולי.
מרכז הפרטיות (Privacy Center) בפייסבוק התעדכן בהתאם למדיניות הפרטיות, ויציג תשובות לשאלות נפוצות, מדריכים וכלי בקרה חדשים. דרך מרכז הפרטיות ניתן יהיה ללמוד כיצד הפלטפורמה משתמשת בנתונים ולחזק את אבטחת החשבון. 
לצד העדכון בתנאי השירות, Meta מציגה שני כלים חדשים:
הגדרת קהלים חדשה: החל מהיום, אנשים יוכלו לבחור מראש הגדרת קהל (ציבורי, חברים בלבד, ׳רק אני׳ או התאמה אישית) שתשמש כברירת מחדל ותחול על כל הפוסטים החדשים שלהם, אלא אם יבחרו אחרת. בעבר אנשים קבעו עם מי לשתף את התכנים שלהם רק בשלב הפרסום – וכעת הכלי החדש יאפשר לאנשים לנהל בקלות מי יראה את הפוסטים שלהם בפייסבוק. 
דרכים חדשות לתעדף מודעות: Meta איחדה את כלי הבקרה על מודעות ותחומי העניין לכלי אחד, אליו יהיה ניתן לגשת בפייסבוק ואינסטגרם. הכלי החדש יאפשר לאנשים לבחור את ההעדפות שלהם לגבי נושאי המודעות המוצגות להם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה