דיגיטל וטק

החברה הזו נכנסה לראשונה לרשימה יוקרתית במיוחד

ExaGrid הודיעה כי החברה, המספקת פתרון אחסון גיבוי שכבתי, נכללה ברשימת  MES Matters לשנת 2022 - ספקי מפתח המשרתים את שוק הביניים. ביל אנדרוס, נשיא ומנכ"ל. "אנו גאים להיות מוכרים בין הספקיות המובילות המשרתות ארגוני שוק ביניים"
מערכת ice | 
מחשב נייד (צילום unsplash)
ExaGrid, החברה המספקת פתרון אחסון גיבוי שכבתי, הודיעה כי Midsize Enterprise Services (MES), מותג של The Channel Company, הכליל את החברה ברשימת MES Matters לשנת 2022 - ספקי מפתח המשרתים את שוק הביניים.
MES מגדירה את שוק הביניים עבור ארגונים עם הכנסה שנתית 50 מיליון דולר עד 2 מיליארד דולר, או עם 100-2,500 משתמשים/מנויים נתמכים לכל היותר. חברות נבחרו בשל אסטרטגיית היציאה לשוק שלהן, האופן שבו הן משרתות את שוק הביניים, והחוזק של פורטפוליו מוצרי שוק הביניים שלהן.
"אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid מציע את הפריטים המרכזיים שארגוני שוק ביניים צריכים עבור תשתית הגיבוי שלהם: ארכיטקטורה גודלת המאפשרת להם להוסיף התקנים למערכת שלהם ככל שכמות הנתונים שלהם גדלה, כך שהם משלמים רק עבור מה שהם צריכים, ללא שדרוגי פיצול יקרים, כמו גם פתרון אחסון גיבוי שמוכן לשחזור אחרי תקיפה של תוכנות כופר", אמר ביל אנדרוס, נשיא ומנכ"ל. "אנו גאים להיות מוכרים בין הספקיות המובילות המשרתות ארגוני שוק ביניים, ומצפים לספק לארגונים נוספים פתרון אחסון וגיבוי המציע את הביצועים הטובים ביותר עבור התמורה הטובה ביותר, מההתחלה ולאורך זמן".
 
"הרשימה של MES Matters נועדה להכיר בספקיות מפתח המושקעות בצמיחה ובפיתוח של ארגונים בינוניים אשר לפי Harvard Business Review 3/21, מייצגים רק 3% מהעסקים בארצות הברית, אך אחראים ל-33% מהתמ"ג והתעסוקה במגזר הפרטי. טכנולוגיה מתוכננת ומתומחרת לרוב עבור הצרכן או ההפך הקיצוני עבור הארגונים הכי כבדים. ארגוני שוק הביניים הם ייחודיים באופן שבו הם בנויים וכתוצאה מכך הצרכים והדרישות הטכנולוגיות שלהם, מתכונות ועד תמחור, שונות מאוד מפלחי שוק אחרים", אמר אדם דניסון, סגן נשיא, Midsize Enterprise Services, The Channel Company.
לטענתו, "הספקיות והמנהלים שזכו להכרה ברשימת MES Matters הראשונה אי פעם, הראו מחויבות עקבית לעזור לארגוני שוק הביניים להצליח ולשגשג, ויש להכיר ולשבח אותם על מסירותם לפלח שוק חשוב זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה