דיגיטל וטק

"אל תתקשר אליי": זו החברה שתשמור על הפרטים שלכם

החל מה-1.1.23 כל מי שהכניס את שמו למאגר "אל תתקשר אליי" יפסיק לקבל שיחות מחברות המנסות למכור לנו מוצרים שאיננו צריכים. זו החברה שתשמור על הפרטים שלכם
מערכת ice |  1
שיחות שיווק לצרכנים (צילום shutterstock)
החל מה-1.1.23 יכנס לתוקפו תיקון 61 לחוק הגנת הצרכן הקרוי בפני כל "אל תתקשר אליי". בשבועות האחרונים צרכנים שאינם מעוניינים לקבל הצעות שיווקיות יכולים להכניס את שמם למאגר הממשלתי "אל תתקשר אליי". ההרשמה אינה עולה כסף ופנייה של חברה לצרכן ששמו ברשימה תהיה הפרה של החוק שיש בצידה קנס.
בטח שאלתם את עצמכם, מי הקים את המאגר וכיצד הפרטים שלנו ישמרו. אז ככה, מדובר ביישום של מכרז הענן הממשלתי, נימבוס, אשר יושב על תשתית הענן של AWS. מאחורי יישום החוק והקמת המאגר עומדת קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, שהקימה את התשתית העננית לאפליקציה שפיתחה חברת Zigit. תשתית זו מתבססת על פלטפורמת אזור הנחיתה של החברה, על תשתית הענן של AWS, שמאפשרת דריסת רגל לארגון בסביבת הענן תוך יכולת תשתית שמאפשרת גדילה והעברת אפליקציות נוספות בהמשך לעולם הענן. בנוסף, פרויקט הענן דרש סנכרון בין הגופים בדגש על חיבור שני גופים חיצוניים כחברת Zigit וחברת AudioCodes, למשרדי הממשלה.
 
אליאב טל, סמנכ"ל Delivery בקלאודזון אמר: "אנחנו שמחים להיות מעורבים בפרויקט חשוב שייטיב עם מיליוני ישראלים. במסגרת ההכנות שביצענו היה צורך להבין את הדרישות, הן ברמת אבטחת מידע, הן ברמת עמידה בתקנים וגם לאפשר גידול עתידי, תוך שילוב כל הגורמים שצריכים לעבוד עם תשתית הענן של AWS".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    אזרח מודאג 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח עכשיו הכל יעבור לשבכ ולמוסד ויוכלו להשתמש במספרים שלנו לא מספיק כל ההפרת זכויות שעושים לנו!
    סגור