דיגיטל וטק

וואטסאפ מוציאה עדכון משנה חיים, אבל כנראה שלא תיהנו ממנו

אם אין לכם מכשיר של אפל, לא תוכלו להשתמש בפיצ'ר חדש לכל בעלי האייפון שכולל את האפשרות לייצר סטיקרים באופן קל ופשוט מתוך תמונה
מערכת ice |  3
וואטסאפ (צילום shutterstock)
וואטסאפ שחררה פיצ'ר חדש לכל בעלי האייפון שכולל את האפשרות לייצר סטיקרים באופן קל ופשוט מתוך תמונה. אבל מי נשארים מאוכזבים? בעלי המכשירים האחרים כמו אנדרואיד שלא מקבלים את האפשרות החדשה.
רק לפני חודשיים בוואטסאפ הודיעו כי ישחררו כלי לייצור מדבקות כדי לאפשר למשתמשים ליצור סטיקרים ישירות באפליקציה, בלי צורך בתוכנה להורדה מחנות גוגל. ביממה האחרונה, החברה פרסמה את עדכון הוואטסאפ החדש עבור iOS 23.7.82 ב-App Store שמביא את התכונה הזו לכלל המשתמשים. 
 
התהליך די פשוט ודומה להעתקת אובייקט מתמונה שמשתמשי אייפון מכירים מאז עדכון הגרסה האחרון. כדי לייצר את הסטיקר, יש ללחוץ ממושכות על האובייקט בתמונה, לאחר מכן לעבור חזרה לשיחה בוואטסאפ, ללחוץ על מקש הדבק ולבחור באפשרות הכנסת הסטיקר.
התכונה החדשה הזו משוחררת לכל משתמשי ה-iOS 16, אך אין עדיין תוכניות להביא אותה גם לגרסאות ישנות יותר של iOS, לכן מומלץ לעדכן את הגרסה במכשירכם. יש למשתמשי האנדרואיד סיבה לקוות שיוסיפו את אפשרות ההעתקה של אובייקטים מתוך תמונה, ממש כמו אפל גם במכשיריהם.
אם אכן אין ברשותכם אייפון ותרצו להכין סטיקר בקלות יותר, אפשר עדיין לעשות זאת דרך גרסת ה-WEB, שם יותר אפשר לחתוך בקלות מתוך תמונה, אבל לא באותה הקלות כמו הפיתוח החדש של וואטסאפ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רבמבם 37
    גדי 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיציר
    סגור
  • 2.
    רבמבם 37 (ל"ת)
    גדי 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בוטי - עושה הכל...
    דור 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפליקציה גאונית להורדה שמשנה חיים מייצרי ת אזכורים ותזכורות רשימות מקדבקות ועוד עשרות פיצרים כולל הסטיקרים "משני החיים" האלו
    סגור