דיגיטל וטק

עכשיו זה סופי: אפל נפרדת מהפיצ'ר האהוב באייפון

דיווח המגיע מבכירים באפל, מצביע על כך החברה החליטה להיפרד באופן רשמי מטכנולוגיית אימות טביעת האצבע שלה ה-Touch ID. נכון לעכשיו, למרות השמועות סדרת האייפון 16 תגיע בלעדיו. הנה כל הפרטים
מערכת ice |  1
אייפון (צילום shutterstock)
דיווח ממקור באפל, מצביע על כך שסדרת האייפון 16 שאפל, עובדת עליה בימים אלו, תגיע ללא טכנולוגיית אימות טביעת האצבע של Touch ID, מה שמסמן על הפרידה של אפ  מהפיצ'ר האיקוני. 
לפי המידע העדכני ביותר, דווח כי המחלקה אשר עוסקת בייצור שבבים עבור ה-Touch ID באייפון נסגרה לצמיתות, והיחידות הנותרות מיועדות לדור השלישי של iPhone SE, הגרסה המוזלת של מכשיר האייפון בלבד ולא עבור הדור הרביעי של ה-SE שעתיד לצאת בשנה הבאה. התפתחות זו מרמזת בתוקף כי לאפל, אין כרגע תכניות מיידיות להכניס מחדש את Touch ID כשיטת אימות באייפון.
מהדיווחים עולה כי הדור הרביעי של אייפון SE, יאמץ גם את Face ID, ויחליף את דגם האייפון האחרון הכולל Touch ID. ישנן גם השערות מתמשכות המצביעות על כך שאפל, בוחנת לשלב את טכנולוגיית טביעות אצבע מתחת למסך המכשיר כפי שעושה המתחרה המובילה של סמסונג.
על פי השמועות הפיצ'ר הנ"ל, עשויה להופיע לראשונה בסביבות שנת 2026. זה מתיישב עם האסטרטגיה השמועות של החברה לשלב את ה-Face ID מתחת לתצוגה של המכשירים שלהם באותו פרק זמן.
 
חוץ מזה, המעבר האסטרטגי של אפל הרחק מ-Touch ID לטובת Face ID וטכנולוגיית טביעות אצבע פוטנציאלית מתחת לתצוגה מדגישה את המחויבות של החברה לתכונות אבטחה ביומטריות חדשניות.
בעוד ש-Touch ID היה מרכיב עיקרי בדגמי אייפון מוקדמים יותר, האבולוציה לקראת זיהוי פנים וסריקת טביעות אצבע מתחת לתצוגה עולה בקנה אחד עם מגמות רחבות יותר בתעשייה. יהיה מעניין לראות מה תביא עמה סדרת האייפון 16 בשנה הבאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המון חוסר דיוק בכתבה
    המלך 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לאפל לאף אחד ממכשירי הדגל טביעת אצבע כבר מ2017 אייפון 10(X) רק למכשיר האייפון SE יש תביעת אצבע לכן הכתבה לא מדוייקת.
    סגור