בחירות 2022

"פסיכים משיחיים בחרם אל-שריף": הח"כ היהודי מהמשותפת משתולל

חבר הכנסת עופר כסיף (המשותפת, חד"ש) ברצף ציוצים אופייני. אתמול כתב: "לפיד וגנץ, חרחרתם מלחמה זמן רב... על סף הסכם עם הג'יהאד התחלתם במתקפת דמים על אזרחים". כסיף אמור להיחקר היום במשטרה באזהרה על תקיפת שוטר שאירעה במאי האחרון
מערכת ice |  3
עופר כסיף (צילום רועי כץ)
מסרים קיצוניים אינם חדשים לחבר הכנסת עופר כסיף, הנציג היהודי היחיד ברשימה המשותפת. בלחימה הנוכחית של ישראל מול הג'יהאד האיסלאמי, כסיף מבהיר שהוא על-מלא בצד של ארגון הטרור. הוא אף מכנה את הר הבית בשם המוסלמי (והמאוחר בהרבה) חרם אל-שריף.
בציוצו האחרון בטוויטר כתב כסיף: "האישור שניתן לפסיכים המשיחיים לעלות לחרם אל-שריף כמוהו כשפיכת דלק על  שריפה משתוללת. ממשלת מטורללים".

 
בציוציו הקודמים מהימים האחרונים הקצין אף יותר: "לפיד וגנץ, חרחרתם מלחמה זמן רב, וכשנענתם באיפוק הגברתם את התוקפנות. ועכשיו, על סף הסכם עם הג'יהאד: התחלתם במתקפת דמים על אזרחים. הניסיון של הימין ה"רך" להוכיח שהוא "ימין על מלא" משרת רק את הימין הקיצוני ביותר. עוד מוות מיותר בכדי להסית את תשומת הלב מיוקר המחיה. ציניות מטומטמת".
"מתקפת עלות הסחר - דם תמורת קולות. מהלך האלימות הציני של לפיד וגנץ בתקווה לעוד מנדטים בבחירות יביא רק לים של דמעות ודמים, בגטו עזה, שם כלואים 15 שנה 2 מיליון בני אדם, וגם ובישראל. המתקפה כבר גבתה את חייה של אלאא קדום בת ה-5. די! עצרו את האש עכשיו!"
לאחרונה פורסם כי ח"כ כסיף מהמשותפת ייחקר באזהרה על תקיפת שוטר שאירעה במאי האחרון. החקירה אמורה היערך היום (ראשון). במשטרה מבקשים לחקור גם את ח"כ אחמד טיבי שתועד מאפשר לצעיר פלסטיני להימלט אחרי שעוכב על ידי המשטרה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יהודון שונא יהודים
    משה 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקומו בעזה מעתה ועד עולם לשלול את האזרחות הישראלית של מדינת היהודים!!!
    סגור
  • 2.
    פרצופו של השמאל
    שאפיק ייבגני 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופר כסיף כל כך פאתטי שלידו יאיר גולן נראה כמו אדם חכם בעל יושרה. זה פרצופו של השמאל שיכשיר כל שרץ בשנאתו הרבה
    סגור
  • 1.
    יש לו חסינות !!! אתמול הרביץ לשוטר , היום ירביץ לחוקר !
    דן 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והכל בחסות הבג"ץ במקום לשבת בתא האיקסים , מקבל במה בתקשורת
    סגור