השוק

הפניקס, AIG, כלל פנסיה: אלו החברות שנגדן הוגשו הכי פחות תלונות

במסגרת הדו"ח השנתי בנושא פניות הציבור לשנת 2022, חשפה רשות שוק הון כנגד אילו גופים הוגשו הכי הרבה תלונות. בין הגופים שנגדם הוגשו לא מעט תלונות: הראל ביטוח, הפניקס, שלמה ביטוח, AIG, WeSure וכלל פנסיה וביטוח
מערכת ice | 
רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שרשות שוק ההון הציגה את הדו"ח השנתי שלה בנושא פניות הציבור, העוסק בסיכום פעילות הרשות בטיפול פניות הציבור בשנת 2022, ציין הגוף הציבורי כי קיבל 14,524 פניות ציבור אשר רובן עוסקות בתלונות על גופים מוסדיים מרכזיים במדינה. 
על פי רשות שוק ההון, פניות הציבור הרבות ביותר שהוגשו היו בתחום הביטוח הכללי, שיעור התלונות מסתכם ב-28%. על פי הנתונים שהוצגו בדו"ח המדובר, רשות שוק ההון העניקה סעדים לפונים בתחום הגמל, הפנסיה, ביטוחי החיים ואובדן כושר עבודה. התחום שרשות שוק ההון העניקה את הסיוע המרבי ביותר הינו תחום הגמל (כ-51%). 
לצד זאת, חשפה רשות שוק ההון כי החברות שקיבלו סיוע מרבי למבוטחים: חברת הגמל והפנסיה של מיטב, חבת הביטוח הפניקס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים, שלמה ביטוח' חברת WeSure ,AIG, ביטוח ישיר וכלל פנסיה וגמל
הסיוע והמעורבות של רשות שוק ההון משמעותי עבור המבוטחים בישראל. על פי דו"ח פניות הציבור של שנת 2022, בעקבות תלונות הציבור, רשות שוק ההון החזירה לחוסכים כ-24 מיליון שקל.
בעקבות כך, מסרה רשות שוק ההון: "הדוח מהווה כלי נוסף שמסייע לאזרחים לבחור בצורה מושכלת את החברה איתה ירצו להתקשר. הרשות קוראת לכל מי שחש שנגרם לו עוול על ידי חברות הביטוח, הפנסיה, הגמל, סוכני הביטוח ונותני השירותים הפיננסיים, להגיש תלונה ולהסתייע ברשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה