השוק

תרו תעשיות מכריזה: זו הבקשה החשובה של החברה לבעלי המניות

תרו תעשיות פרמצבטיות תכנס אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה שתתקיים בסוף חודש מאי ובמהלכה יתבקשו בעלי המניות בתרו לשקול ולהצביע על אישור עסקאות המניות שברשותה

מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תרו תעשיות פרמצבטיות הכריזה היום (שלישי) כי תכנס אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה שתתקיים בסוף חודש מאי ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה, יתקיימו מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין.
עוד ציינה תרו תעשיות כי לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
באסיפות יתבקשו בעלי המניות בתרו לשקול ולהצביע על אישור, לפי סעיף 320 לחוק החברות, התשנ"ט - 1999 של מדינת ישראל (יחד עם התקנות שהותקנו מכוחו, "חוק החברות") של מדינת ישראל.
המיזוג של תרו עם חברת Libra Merger, הינו בשליטת Sun Pharmaceutical Industries, תאגיד המאורגן על פי חוקי הודו וחברת בת ישירה בבעלות מלאה של חברת Alkaloida Chemical.
על פי תרו תעשיות, בעלי תיעוד של המניות הרגילות הקיימות של החברה נכון לסגירת העסקים בעיר ניו יורק ב-15 באפריל 2024, זכאים להודיע על ולקול אחד באסיפות או על כל דחיה או דחייה של כל מניה רגילה המוחזקת.
כל אחת מ-Sun Pharma, Alkaloida, TDC ו-SPH הסכימה להצביע או לגרום להצבעה בעד העסקאות את כל המניות הרגילות שבבעלותה באופן מועיל ויש לה את הכוח להצביע או לגרום להצבעה, השווה ל-78.5% מהמניות.
מניות רגילות שהונפקו ובולטות וכל מניות המייסד בבעלות מועילה של כל אחד מהם (המהוות 100% ממניות המייסד), המייצגות יחד 85.7% מכוח ההצבעה. המצרפי של תרו אם המיזוג יושלם, תרו תהפוך לחברה פרטית ומניותיה לא יירשמו עוד ב-NYSE.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה