השוק
'הכוכבת של הקורונה': כמה זום הכניסה ברבעון הרביעי?
פלטפורמת הפגישות בווידאו השיגה ברבעון הרביעי של השנה הכנסות של כ-883 מיליון דולר ורווח נקי של 256 מיליון דולר; לזום יש כ-467,100 לקוחות עם למעלה מ-10 עובדים, עלייה של כ-470% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
ZOOM היא הכוכבת הבלתי מעורערת של משבר הקורונה. מדיניות הריחוק החברתי הביאה לכך שעיקר העבודה בשנה החולפת נעשתה באופן מרוחק וכך למעשה מעסיקים שרצו לתקשר עם העובדים שלהם, בתי ספר שרצו לתקשר עם תלמידים, עסקים שרצו לתקשר על לקוחות וכן הלאה, היו זקוקים לאפליקציית שיחות וידאו - וזום כבשה את השוק הזה.
צריך לזכור, זה לא שלא קיים שירות כמו של זום כבר שנים רבות. יש את סקייפ של מיקרוסופט, וובאקס של סיסקו, שירות מתחרה של גוגל ואף של אפל אבל משום מה העולם בחר בזום שהיא חוצת פלטפורמות, ידידותית למשתמשים ואינה בבעלות אף ענקית אינטרנט.
זום סיימה את שנת 2020 עם הכנסות של 2.7 מיליארד דולר כשאת הרבעון הרביעי סיימה עם הכנסות של 883 מיליון דולר. בשורת הרווח הנקי השיגה החברה רווח שנתי נקי של 675 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 22 מיליון דולר ב-2019.
אין יותר מידי מה להיכנס לניבחי הדוחות הכספיים של החברה אבל כן יש לשים לב למספר הלקוחות המשלמים של החברה ולמבנה ההוצאות שלה. את 2020 סיימה זום עם 467 אלף לקוחות משלמים בעוד היא מעסיקה 10 עובדים בלבד.
הביצועים המרשימים של זום לא נעלמו מעיני המשקיעים והמניה הגיבה בהתאם. מאז תחילת השנה עלתה המניה בשיעור של 12% כשמפרוץ משבר הקורונה זינקה המניה ב-241%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


