השוק

עידן וגיל עופר חגגו עם הצמרת העסקית ושגריר ארה"ב

בחסות שגריר ארצות הברית בישראל, אנשי עסקים ישראליים נפגשו עם בכרי קרן ההשקעות "ג'נרל קטליסט" בביתם של בתיה ועידן עופר, גם מנהל קרן ההשקעות המשפחתית, הבן גיל עופר נכח באירוע
מערכת ice | 
משפחת עופר ומשקיעים נוספים (צילום סיון פרג', יחסי ציבור)

בכירי בקרן ההשקעות "ג'נרל קטליסט", הגיעו לביקור בישראל ונפגשו עם מספר אישים בעולם העסקים וההייטק של ישראל, כאשר על האירוע פרש חסות שגריר ארה"ב בישראל, תומס ר' ניידס. קרן ההשקעות ג'נרל קטליסט ידועה כחברה שהשקיעה בחברות כמו אייר בי-אן-בי, הבנק הדיגיטלי "מונזו", ענקית השליחויות "דליברו", מנוע התיירות "קיאק", חברת "למונייד" ועוד חברות עולמיות מוכרות נוספות.

האירוע הפרטי, נערך בביתם של בתיה ועידן עופר בארסוף, והשתתפו בו אנשי עסקים וכלכלנים נוספים. במסגרת האירוע דנו המשתתפים בשיתופי פעולה אפשריים בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות בישראל, של קרן ההשקעות של משפחת עופר יחד עם ג'נרל קטליסט.



הבן, גיל עופר, שיזם ומנהל הקרן המשפחתית אמר: "זה לא סוד שחלק מהסטארט-אפים הטובים בעולם מגיעים מישראל ואנחנו מצפים בכיליון עיניים לשתף פעולה עם שותפים משמעותיים כמו ג'נרל קטליסט ולהשקיע בדור הבא של החדשנות הישראלית".  אביו עידן עופר התייחס גם הוא לאפשרות של השקעה בחברות ישראליות, "תעשיית ההייטק הישראלית היא שם דבר בכל העולם, והיא צפויה להיות הקטר של הכלכלה הישראלית גם בשנים הבאות. אנו שמחים לפתוח בדיאלוג על שיתופי פעולה אפשריים בעתיד". 

דיוויד פיאלקו מייסד קרן ג'נרל קטליסט דיבר גם הוא לאפשרות של שיתופי פעולה עתידיים ושיבח את התעשייה הישראלית "אנחנו ברי מזל להיות בישראל, המקום בו אנו באים לשתף פעולה, למצוא פתרונות, רוחניות ודרך. אין זמן טוב יותר להיות בישראל מאשר עתה ". לצדו גם תומס ניידס, שגריר ארה"ב בישראל לא חסך בשבחים ואמר: "כולכם פה נהנים מהאיכויות של אומת הסטארט אפ. המקום הזה הוא הלב של יזמות וטכנולוגיה וחלק גדול מזה הוא בזכות העובדה שרבים מכם לחמו בצה"ל והסיבה שהמדינה הזו משגשגת. יש לכם הרבה סיבות להיות גאים".
בין האורחים הנוספים באירוע היו גם: איש העסקים והיזם עמיחי נידרמן, מנכ"ל חברת ראפיד אריק שטילמן, מייסד חברת  "וויקס" אבישי אברהמי, איש העסקים אודי אינג'ל, איש העסקים ומייסד "פאנדבוקס" אייל שנהר, איש העסקים והיזם גיגי לוי, איש העסקים והיזם גיא קשטן, היזם ואיש העסקים מיכה קאופמן, אשת העסקים וממייסדי Team8 רקפת רוסק-עמינח, מנכ"ל למונייד שי וינינגר, היזם והמשקיע יוסי ורדי ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה