השוק

תגלית הנפט של נאוויטס: זה פוטנציאל הרווח הצפוי

נאוויטס פטרוליום מדווחת הבוקר על רכישה של מניות מחברת הבת של HBR, כך שהחברה תחזיק ב-65% ממספר תגליות נפט משמעותיות. זה השווי של הנפט שתרכוש
מערכת ice | 
מחירי הנפט (צילום vecteezy)
במסגרת אסטרטגיית השותפות לאיתור ומימוש הזדמנויות השקעה בנכסי נפט וגז הכוללים עתודות נפט וגז מוכחות או משאבים מותנים, ולפיתוחם תוך יצירת ערך לשותפות, איתרה השותפות הזדמנות עסקית שעומדת לקראת חתימת הסכם.
"נאוויטס" תרכוש מחברת בת בשרשור של HBR ,את כל מניותיה של PMO ואשר אליה יועברו בנוסף חלק מזכויותיה של RKH ברישיונות. לאחר השלמת העסקה, תחזיק נאוויטס במלוא הון המניות של PMO ,אשר תחזיק ב-65% במספר תגליות נפט, שהעיקרית בהן הינה תגלית Lion Sea ,ברישיונות אקספלורציה ותשתית של מזח ותמונה כמפעילת הפרויקט. בנוסף, תעמיד השותפות ישירות או באמצעות חברה בבעלותה הלוואות ל-RKH בקשר עם פיתוח שלב א' של תגלית Lion Sea. לפי שווי הנפט, מדובר בבעלות על נפט בשווי של 35 מיליארד דולר נכון לכתיבת שורות אלו.
תגלית Lion Sea ממוקמת בדרום-מערב האוקיינוס האטלנטי, כ-220 ק"מ צפונית לאיי פוקלנד. מאז קידוח התגלית הושקעו בנכס הנפט כ-1.1 מיליארד דולר ובוצעו 10 קידוחי אקספלורציה, אימות והערכה. התגלית מכילה כ-513 מיליון חביות נפט (MMbo בקטגוריית 2C וזאת על פי דוח משאבים השותפות פועלת לעדכון דוח המשאבים המותנים.
 
שותפות נאוויטס פטרוליום מדווחת על תוצאותיה לשנת 2021 עם עלייה מרשימה של כ-100% בהכנסות ממכירת נפט וגז, שהסתכמו ב-86.4 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 42.9 מיליון בשנת 2020, וזאת לאור העלייה המשמעותית במחירי הנפט במהלך השנה והגברת התפוקה מפרויקט בקסקין והשדות היבשתיים בארה"ב. הרווח נקי של השותפות בשנת 2021 הסתכם ב-3.9 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-15.9 מיליון דולר בשנת 2020.
במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022 עלה מחיר הנפט בחדות וחצה את רף 100 דולר לחבית, זאת על רקע המתיחות הגיאו-פוליטית והשלכותיה הכלכליות. במהלך הרבעון הראשון של 2022, נאוויטס מכרה את כל תפוקת הנפט מפרויקט בקסקין והשדות היבשתיים במחיר ממוצע של 92 דולר לחבית, זאת לעומת מחיר ממוצע של כ-68 דולר בחבית במהלך שנת 2021, מחירי שיא שיגדילו משמעותית את הכנסות השותפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה