השוק

או.פי.סי חוגגת בביקושים: זה הסכום שנרשם לאחר ההנפקה המוסדית

או.פי.סי אנרגיה השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת מניות; החברה תגייס במסגרתו כ-330 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 35 שקל, בדומה למחיר הסגירה של המניה אתמול בבורסה

מערכת ice | 
גיורא אלמוגי מנכ"ל או פי סי אנרגיה (צילום באדיבות החברה, shutterstock)
חברת או.פי.סי אנרגיה מודיע הבוקר (חמישי) השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת מניות. בהנפקה נרשמו ביקושים גבוהים בהיקף של כ-531 מיליון שקל, מתוכם גייסה החברה סכום של  כ-330 מיליון שקל. המחיר בשלב המוסדי נקבע על 35 שקל למניה, בדומה למחיר הסגירה של המניה ביום ההנפקה (ללא דיסקאונט). 
הזמנות בעלת השליטה בחברה, חברת קנון, בהנפקה נענו  בהיקף של כ-137 מיליון שקל. את ההנפקה הובילה ברק קפיטל חיתום, ולצידה פועלים איביאי ואייפקס חיתום.
   
גיורא אלמוגי, מנכ"ל או.פי.סי. אנרגיה: "אנו רואים במשקיעים שלנו שותפים לדרך ומודים על ההיענות הגבוהה בגיוס ההון בתקופה מאקרו-כלכלית מורכבת, לצד המשך התמיכה רבת השנים של בעלת השליטה קנון הנותנת לנו רוח גבית להמשך התפתחות החברה. גיוס ההון המוצלח מעיד על האמון הרב שהמשקיעים רוחשים לפעילות החברה ולהמשך ההתרחבות שלה."
או.פי.סי אנרגיה בע"מ, מספקת חשמל תוך שילוב אנרגיה סולארית, רוח וגז טבעי. בישראל, או.פי.סי הינה יצרנית החשמל הפרטית הראשונה המציעה ללקוחותיה פתרון אנרגטי משולב הכולל אספקת כלל צרכי האנרגיה באמצעות אתרי הייצור של החברה ובחצר הלקוחות באמצעות גז טבעי ואנרגיה סולארית, וכן הטענת רכבים חשמליים. בארה"ב, החברה פועלת באמצעות קבוצת CPV, אשר מספקת חשמל באמצעות גז טבעי ואנרגיית רוח, וכן מקימה ומפתחת תחנות כח באנרגיה סולארית ורוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה