השוק

המניה צללה ב-90%, המנכ"לית עוזבת את יומן אקסנטנשנס

יומן אקסטנשנשס איבדה את הספק המרכזי שלה והמניה צללה ב-90% מאז הונפקה; תמר פרנקל, הרוח החיה מאחורי החברה הודיעה כי היא עוזבת את תפקיד המנכ"ל אולם נשארת כדירקטורית; המניה קורסת ב-10%
ניצן כהן | 
ירידות בבורסה (צילום פלאש 90/ אדם שולדמן, Pixabay)
יומן אקסטנשנשס איבדה את הספק המרכזי שלה והמניה צללה ב-90% מאז הונפקה; תמר פרנקל, הרוח החיה מאחורי החברה הודיעה כי היא מסיימת את תפקידה כמנכ"ל.
יומן אקסטנשנס הונפקה בבום הגדול של שנת 2020 וגייסה 160 מיליון שקל לפי שווי של כ-600 מיליון שקל. החברה לא הצליחה לשווק את המוצרים שלה כמו שצריך באירופה ולמעשה המפיץ התעכב בשיווק המוצרים עד כדי שהחברה מחקה כ-90% מהשווי שלה תוך שנה וחצי בלבד.
 
יומן אקסנטנשנס עוסקת בפיתוח של מכשירים רפואיים שמיועדים לפעולות זעיר-פולשניות. בחודש שעבר הודיעה החברה שהיא מפסיקה את ההתקשרות עם המפיץ העיקרי שלה. בקופת החברה יש נכון לתום הרבעון הראשון של השנה כ-90 מיליון שקל העוד היא נסחרת היום לפי שווי חברה של כ-40 מיליון שקל.
בעלי המניות בחברה הם עתליה שמלצר שמחזיקה בכ-13% ממנה ולקוחות אלטשולר שחם שמחזיקים בכ-7.7% וכמובן לקוחות קופות הגמל של מור שהייתה מהמסתערות הגדולות על הנפקות חדשות בשנתיים האחרונות, שמחזיקים בכ-5% מהחברה. 
חברת יומן אקסנטנשנס מובילה מבין ההנפקות שכשלו ושקיבלו השקעות גם על חשבון הפנסיה
מיומן אקסטנשנס נמסר כי: "החברה הודיעה על הפסקת הסכם ההפצה עם Aesculap באירופה, מה שיאפשר לה לפעול להתקשרות עם גורמי הפצה באירופה למיצוי הפוטנציאל המסחרי של המוצר בשוק זה.
"בתוך כך, בימים אלו נערכת החברה להשלמת מהלך שינוי וחיזוק הנהלת החברה, אותו היא מובילה בחודשים האחרונים. צביקה סלובין שכיהן בתפקידי ניהול שונים באלרון, ימונה ליו"ר החברה, כאשר בהתאם לדיווח מחודש ינואר האחרון, סיימה תמר פרנקל את תפקידה כמנכ"לית בחברה ועתה נכנס לתפקיד רונן קסטרו, לו ניסיון ניהולי רב בתחום המכשור הרפואי.
"כמו כן, אלון חת, שהינו בעל ניסיון של כ-25 שנים בתפקידי ניהול מכירות שונים, ימונה לסמנכ"ל המכירות החדש. תמר פרנקל תמשיך ללוות את החברה כחברת דירקטוריון ותספק לה שירותי ייעוץ. מינויים אלו הינם כחלק מביסוס השדרה הניהולית והצעדים ליישום האסטרטגיה העסקית של החברה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה