השוק

ויזל משתלט על חברת הבת: רוכש את מלוא המניות מפוט-לוקר

הראל ויזל רוכש את חלקה של פוט-לוקר בחברה המשותפת שמפעילה את חנויות נייקי באירופה. סכום הרכישה מוערך בכ-10 מיליון יורו
איתן לויטס | 
הראל ויזל ודובי שניידמן (צילום דימה טליאנסקי, נמרוד גליקמן, unsplash)
חברת ריטיילורס, המפעילה בין היתר חנויות של נייקי ברחבי אירופה יחד עם פוט-לוקר, הודיעה כי אתמול רכשה את מניותיה של פוט לוקר בחברה המשותפת.
עם השלמת העסקה, ריטיילורס, ששייכת לפוקס של הראל ויזל, מחזיקה ב-100% מהחברה ההולנדית שתחת ריטיילורס, ונקראת בשם דומה. מניותיה של פוט לוקר בחברה עמדו עד כה על 49%.
 
חברת נייקי המשותפת החלה את פעילותה בחודש מרץ 2020 ,ונכון למועד הדוח, מפעילה בעצמה ובאמצעות חברות המוחזקות על ידה 16 חנויות של נייקי הממוקמות ב-7 מדינות באירופה. העסקה הינה בהמשך לדיונים בין החברה לבין פוט לוקר אירופה ביחס ליחסים העסקיים בין הצדדים באירופה, ובמסגרת רצון החברה לחזק את פעילותה בהפעלת חנויות נייקי, ומצדה של פוט לוקר, הינה, בין היתר, במסגרת האסטרטגיה של פוט להתמקד בעסקי הליבה שלה באירופה.
 
התמורה בגין רכישת המניות על ידי החברה נקבעה לסך של כ-10 מיליון יורו (כ-35 מיליון שקל), אשר שולם במועד ההשלמה, ומשקף את חלקה היחסי של פוט לוקר אירופה בהשקעות הוניות בחברת נייקי המשותפת ובתוספת חלקה היחסי של פוט לוקר ברווחיה של חברת נייקי המשותפת בגין השנים 2020 ו-2021 ,וכן תשלום סך נוסף בגובה חלקה היחסי של פוט לוקר ברווחי חברת נייקי המשותפת למחצית הראשונה של שנת 2022.

דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס מסר: "ריטיילורס ממשיכה להתרחב ולהתחזק כשחקן בינלאומי משמעותי בענף הספורט המקצועי ואופנת הספורט, באמצעות רכישת החזקותיה של פוט לוקר והחזקת מלוא הבעלות בחברות המפעילות חנויות נייקי באירופה. מגזר נייקי הינו בעל פוטנציאל רווחיות גבוה ובכוונתנו לפתוח מספר משמעותי של חנויות נייקי באירופה בשנים הקרובות ובכך לעמוד ביעד של 80-100 חנויות נייקי פעילות באירופה עד סוף 2025. נמשיך לפעול על מנת לזהות  הזדמנויות עסקיות חדשות ולהעצים את פעילות החברה בזירה הבינלאומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה