השוק

משבר? נובידאה הישראלית חונכת משרדים חדשים ומחפשת עובדים

חברת האינשורטק הודיעה על חנוכת שני משרדים חדשים, בארץ ובבריטניה, ועל גיוס של עשרות עובדים השנה ועוד עשרות בשנים הקרובות. המנכ"ל, רועי אגאבאבא, ל-ice: "מגמת הצמיחה שלנו מגובה במדיניות ותוכניות עבודה ארוכות-טווח, שלוקחות בחשבון את כל התרחישים"
יאיר מור | 
משרדים (צילום pixabay)
יש לה ביטוח: חברת ה-InsureTech הישראלית Novidea Software הודיעה השבוע על חניכת משרדים חדשים בישראל ובבריטניה, בחוזים רב-שנתיים שמפגינים ביטחון גמור בכך שלא רק שלא תצטרף לגל הפיטורים בהייטק – אלא אף תגדל בשנים הקרובות בקצב מהיר.
לדברי החברה, בנתניה היא שכרה משרדים חדשים בשטח כולל של 1,500 מ"ר במרכז ההייטק והתעסוקה בית אילן, הכולל 150 עמדות עבודה וחללי פגישות ועבודה משותפת, בחוזה ל-5 שנים, ובלונדון היא חתמה על חוזה רב-שנתי לשכירת משרדים בבניין הגֶרְקין דמוי-הטיל.
 
החברה, שהוקמה ב-2009 על ידי רועי אגאבאבא, רולן שקולניק, יגאל לבדב ושרון וולק, גייסה עד כה 38 מיליון דולר בשלושה סבבים, בהשתתפות הקרנות 2B Angels הישראלית ו-KT Squared האמריקאית, המתמקדת בהשקעה בחברות ישראליות, לצד הקרנות Israel Growth Partners ו-JAL Ventures. היא מפתחת שירותי ענן המספקים לחברות ביטוח מודיעין עסקי לצורך ייעול והתאמה של פוליסות, ומתגאה בכך שיותר מ-22 מיליון פוליסות ביותר מ-20 מדינות כבר מנוהלות היום באמצעות התוכנה שלה. מלבד נתניה ולונדון, יש לה משרדים גם בסביליה שבספרד וניו-יורק שבארה"ב.
לשאלת אתר ice, מה גורם לחברה דווקא להתרחב בזמן שרוב התעשייה מצטמצמת, ענה אגאבאבא, המשמש כמנכ"ל, כי "אנחנו מגדילים את מצבת כוח האדם שלנו בהתאמה לצמיחה בהכנסות החברה ובבסיס הלקוחות שלנו בעולם כולו. לקוחות החברה הם גופי ביטוח – ועבורם הירידות בשווקים רלוונטיות פחות מאשר חברות B2B שמספקות שירותים לסטארטאפים וחברות טכנולוגיה, אשר מתנהלות כעת בזהירות עקב התחזיות. מגמת הצמיחה שלנו מגובה במדיניות ותוכנית עבודה ארוכת-טווח, שלוקחת בחשבון את כל התרחישים, בד בבד בבחינה מתמדת ובקרה על הנעשה בשווקים כל העת".
אגאבאבא מוסיף כי החברה התגאתה בשילוב עבודה מהמשרד ומהבית עוד לפני מגפת הקורונה, וכי עידן הסגרים והבידוד החברתי "חידד את התרומה של חללי עבודה משותפים והגעה פיזית למשרדים, סיעור מוחות ועבודת צוות לתחושת השייכות של העובדים, המוטיבציה והיצירתיות. כל אלה משפיעים באופן ישיר על היעילות ואיכות העבודה שלנו. משרדי החברה בארץ ובחו"ל תוכננו בקפידה, הותאמו לגודל החברה ולצפי הגדילה העתידי שלנו".
כאמור, החברה שכרה משרדים עם עמדות למאות עובדים – אך בשנה הנוכחית היא צופה גיוס של כמה עשרות בלבד. היתר נועד להתרחבות עתידית בשנים הבאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה