השוק

משבר? חברת סייבר ישראלית מגייסת עובדים – ומתכוונת להמשיך

חברת סייברינט מודיעה על יציאה למהלך גיוס של עשרות עובדים לכל סוגי התפקידים, לאחר שהצליחה לגייס בחודש שעבר עשרות מיליוני דולרים והכפילה את ההכנסות דווקא בתקופת המשבר
יאיר מור | 
עבודה במשרד (צילום unsplash)
חברת הסייבר הישראלית סייברינט הודיעה אמש (שני) כי היא יוצאת לגל גיוס עובדים, דווקא בתקופה בה חברות רבות בהייטק, ובכל יתר השוק, מפטרות עובדים.
החברה לא מסרה מספר מדויק, אך ציינה כי היא מתכוונת לגייס עובדים ל"עשרות משרות חדשות", הכוללות מפתחים, ראשי צוותים, מנהלי מוצר ומשרות נוספות בתחומי המודיעין, המכירות והשיווק. זאת לאחר שבחודש שעבר הודיעה על השלמת סבב גיוס שלישי בסך 40 מיליון דולר, שהביא את סך ההשקעות בה מאז נוסדה ב-2010 ל-68 מיליון דולר.
 
החברה מספקת לחברות תובנות על סיכוני הסייבר העומדים בפניהן, על ידי שילוב שירותי גילוי וניתוח של פעילות הלקוחות מצד אחד והאקרים מצד שני, כדי לספק הגנה וניהול סיכונים. כיום מעסיקה החברה כ-100 עובדים המפוזרים מפתח-תקוה במזרח, דרך פריז ולונדון ועד ניו-יורק במערב.
לשאלת אתר ice מה מביא את החברה לגייס עובדים בתקופה שבה רוב המשקיעים והיועצים מזהירים חברות להתכונן לצמצומים ולצעדים שיאפשרו "מתיחה" של הקופה הנוכחית לשנתיים הקרובות בשל צפי לקושי לגייס במהלכן הון נוסף, אמר מנכ"ל סייברינט, יוחאי כורם, כי מדובר בשילוב של הגיוס הכספי, "שנבע מהצלחה משמעותית בשנה האחרונה, והוכחת ערך המוצר של החברה לשיפור הגנת הסייבר הארגונית". הוא הוסיף כי "החברה רואה יכולת שרידות ליותר משנתיים, גם תחת גידול כח אדם שמבוצע כרגע. אין כל סיבה לחברה לצמצם עובדים בטווח הזמן הקרוב. במהלך השנה האחרונה החברה יותר מהכפילה את ההכנסות שלה ואף שילשה את בסיס לקוחותיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה