השוק

מודי כידון ויניב מלמוד מממשים נדל"ן ברווח של 140%

כידון ומלמוד מממשים נדל"ן בארה"ב באמצעות קרן ההשקעות שבבעלותם - ALTO; הקרן מתמחה בהשקעות במרכזים מסחריים בארה"ב, השבחה שלהן ומכירתם; בסך הכל מימשה עד כה הקרן 6 נכסים מתוך 24 שבבעלות
ניצן כהן | 
מודי כידון ויניב מלמוד (צילום ניר שמול)
קרן הנדל"ן ALTO, שבבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, מממשת נכסים בארה"ב. ל-ice נודע שהקרן רשמה לאחרונה שני מימושים ממכירת נכסים מסחריים בארה"ב בתמורה כוללת של כ-56 מיליון דולר וברווח ממוצע של 140% על ההון העצמי.
הנכס הראשון שמומש הוא מרכז הקניות 'אמריקן פורק' תמורת כ-24 מיליון דולר. המרכז הפתוח בשטח של 46 אלף מ"ר ממוקם בפרבר דרומי של סולט לייק סיטי, יוטה. הנכס נרכש על ידי הקרן באוגוסט 2015 תמורת כ-19 מיליון דולר, והניב לקרן אלטו 2 תשואה של 21% ומכפיל של 2.7 על ההון המושקע.
 
כחלק מתהליך ההשבחה הקרן את שיעור התפוסה מ-95% ל-99%. כמו כן, כחלק מאסטרטגיית המכירה של הקרן חידשה את חוזי החכירה עם השוכרים העיקריים שלה לתקופה ארוכת טווח של 7-10 שנים.
נכס נוסף שאלטו מכרה לאחרונה, הוא מרכז הקניות פלאזה דה פוינט שבפיטסבורג, פנסילבניה תמורת כ-32 מיליון דולר, הנכס בשטח של כ-45 מ"ר, נרכש על ידי הקרן בנובמבר 2016 תמורת כ-24 מיליון דולר והניב לקרן אלטו 2 תשואה של 18% ומכפיל של 2.2 על ההון המושקע. גם במקרה זה השביחה הקרן את הנכס על ידי העלאת אחוזי התפוסה מ94% ל-98% וחידשה חוזי חכירה עם שוכרים לתקופה ארוכת טווח של 7-10 שנים.
במהלך תקופת ההחזקה של שני מרכזי הקניות נהנתה הקרן מתשואה דו ספרתית משמעותית.
שני המימושים מצטרפים למימושים נוספים לגביהם עדכנה לאחרונה הקרן את משקיעיה בארץ ובחו"ל. הקרן מימשה שישה נכסים בבעלות משותפת עם משפחת קוך האמריקאית. מדובר בשישה נכסים מתוך 24 שאלטו וקוך רכשו יחד, שנמכרו בכ-90 מיליון דולר. ששת הנכסים נרכשו בסוף שנת 2015 על ידי השתיים בעלות של 57 מיליון דולר, ומימושם יצר רווח של פי 2.5 על ההון שהושקע. קרן אלטו מחזיקה ב-60% מהנכסים המשותפים בעוד למשפחת קוך ולמשקיעים אמריקאיים נוספים 40% בנכסים. ששת הנכסים שנמכרו ממוקמים בממפיס (טנסי), אלבני (ג'ורג'יה), שלטון (קונטיקט), מאונט פוקונו (פנסילבניה), סיינט פול (מינסוטה) וצ'נדלר (אריזונה) בארה"ב וכוללים כ-1.7 מיליון רגל רבוע - (כ-160 אלף מ"ר) של שטחים לוגיסטיים ברובם.
יניב מלמוד, ממייסדי קרן ALTO: "אנו מזהים גם כעת בשוק הנדל"ן האמריקאי הזדמנויות השקעה בתחומי המסחר, ומצד שני השוק מספיק חזק ויציב גם למכירה במחירים מצוינים של נכסים שרכשנו לפני מספר שנים, דבר המעיד על יכולת ההשבחה והמימוש שיש לקרן בארה"ב. לצד זה אנו ממשיכים לקדם את האסטרטגיה הכוללת של ייזום מרכזים לוגיסטיים ורכישת נכסי ריטייל איכותי ב-8 השווקים הצומחים ביותר בארה"ב. המקצועיות ארוכת השנים שלנו וההיכרות המעמיקה עם השטח מאפשרים לנו ליצור ערך רב בנכסים איכותיים במקומות הטובים ביותר בארה"ב".
ALTO Real Estate Funds מתמחה בהשקעה ובייזום נכסים לוגיסטיים ובמרכזי קניות פתוחים בתשעה אזורים מוטי צמיחה בארה"ב. במהלך 12 שנות פעילותה גייסה הקרן כ-330 מיליון דולר ב-3 קרנות שונות. אלטו השקיעה ב-75 נכסים בשווי כולל של 1.4 מיליארד דולר ובשטח של 14 מיליון רגל רבוע (SF). הקרן ביצעה עד כה 35 אקזיטים ומציגה IRR NET של 18% למשקיעיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה