השוק

אקסיד מודיעה על השלמת סבב גיוס של 8 מיליון דולר

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה חברת ההשקעות הפרטית BRM Group, בהשתתפות פלטפורמת ההשקעות המקוונת העולמית OurCrowd ושותפים נוספים
מערכת ice | 
אקסיד, פלטפורמת השקעות בטאלנטים ואמנים הודיעה על השלמת סבב סיד עם גיוס העומד על 8 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה חברת ההשקעות הפרטית BRM Group, בהשתתפות פלטפורמת ההשקעות המקוונת העולמית OurCrowd ושותפים נוספים. המימון מסבב גיוס זה יתמוך בהשקת הפלטפורמה החדשנית של החברה המאפשרת לקהל המעריצים של אמנים וטאלנטים אחרים להשקיע ולתמוך בדמויות האהובות עליהם ובכך לאפשר לאותם אמנים חופש יצירה ושחרור מריצוי חברות תקליטים ושאר עסקנים. במקביל, המעריצים נהנים מקשר ישיר עם הטאלנטים ומתשואות לאחר ההנפקה בהתאם להצלחת הטאלנט עם תמלוגים והטבות נוספות.  
משקיעים בפלטפורמת ההשקעות של אקסיד יקבלו עבור השקעתם באמנים האהובים עליהם מניות הנקראות TalentShares. מניות אלה יאפשרו למעריצים לקבל דיבידנדים באמצעות קנייה, החזקה ומכירה בפלטפורמת החברה. בנוסף ל-TalentShares, אקסיד תציע גם פריטי אספנות, חוויות בלעדיות והטבות כדי להעמיק עוד יותר את מעורבות המעריצים והמשקיעים בפלטפורמה.
 
בנוסף, חברת הבת Exceed Talent Capital LLC הודיעה על מינוי האמן והיזם המוכר אנתוני מרטיני לנשיא החברה. מרטיני יוביל לחיבור בין אמנים מוכרים בתעשייה לפלטפורמת ההשקעות של החברה ויסיע במימוש מטרות החברה ליצירת ערך עבור שני הצדדים, אמנים וקהל המעריצים שלהם. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשיית המוזיקה, מרטיני ידוע כדמות חדשנית ומשבשת בתעשייה. הוא ניהל ופיתח הופעות של אמנים מובילים כמו Tyga, Killer Mike, Lil Dicky ו-IDK, יצר את המשפיען-אווטאר הגדול ביותר בטיקטוק, עמד מאחורי כמה מהאקזיטים המוצלחים בתעשייה, וכמנכ"ל Royalty Exchange, הוא יצר את ה-NFT הראשון בעולם בתחום המוזיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה