השוק

קרן היסוד גייסה 175 מיליון דולר לישראל: "החוט לקהילות היהודיות"

המוסד הלאומי שמשמש המגבית המאוחדת לישראל הניב גיוס תרומות משמעותי לטובת חיילי צה"ל ומפוני הדרום והצפון. משלחת מנהיגות בכירה שכללה את יושב ראש מועצת הנגידים סטיבן לואי נועדה עם מנהיגים בכירים מהעולם. המנכ"לית עדנה ויינשטוק-גבאי: "בתקופה זו, השליחות שלנו חשובה שבעתיים"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
כחודשיים לתוך המלחמה, הקמפיין של המוסד הלאומי, קרן היסוד – המגבית המאוחדת לישראל, הניב גיוס תרומות משמעותי בסה"כ של 175 מיליון דולר, לטובת תושבי הדרום והצפון, צבא ההגנה לישראל ומדינת ישראל. בדיווח קרן היסוד הבוקר (שלישי) צוין כי הכספים גוייסו בין היתר לטובת הקרן לנפגעי טרור, מועצות אזוריות וערים בעוטף עזה ובצפון הארץ, בתי חולים בדרום ובצפון ועזרה ראשונה ברחבי הארץ.
עם 60 מגביות שפועלות ב-45 מדינות, עד כה גייסה קרן היסוד סכום של 175 מיליון דולר שמועברים לצורכי החירום הרבים שעלו מתחילת המלחמה. מתחילת המלחמה ביקרו בישראל שבע משלחות סולידריות של קרן היסוד. כמה ימים לאחר מעשי הטבח הנוראיים ב-7 באוקטובר, יצאה משלחת מנהיגות בכירה של קרן היסוד בהובלת יושב ראש מועצת הנגידים, סטיבן לואי, ויושב הראש העולמי של קרן היסוד, סאם גרונדוורג, יחד עם מנהיגים נוספים מהעולם.
 
המשלחת נפגשה עם ראשי מועצות מהעוטף וראשי ערים, ושמעה על האתגרים והצרכים המידיים הרבים של התושבים, וגם על הנדרש לשיקום העתידי של העוטף והדרום. מאז הגיעו שש משלחות נוספות – משלחת מנהיגות צעירה מצרפת, משלחת מאירופה, משלחת מנהיגים מהפדרציות היהודיות מקנדה כולל חברי פרלמנט קנדיים, משלחות סולידריות מאוסטרליה ומשלחת מדרום אמריקה.
עדנה ויינשטוק-גבאי, מנכ"לית קרן היסוד מסרה: "אנו מרגישים מחויבות אדירה לסייע לחברה הישראלית בעת המלחמה. השליחות שלנו בתקופה זו כמוסד לאומי חשובה שבעתיים. קרן היסוד מחבקת את תושבי הדרום והעוטף, את תושבי הצפון, את חיילי צבא ההגנה לישראל ואת מדינת ישראל, ותמשיך להיות החוט המחבר בין הקהילות היהודיות בעולם לישראל. העבודה רחוקה מכדי להסתיים, אבל יחד נקום, נשקם ונצמיח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה