רכילות עסקית

ביל גייטס חיתן את הבת, כמה עלה האירוע?

מייסד מייקרוספט עבר השנה את הליך הגירושין מהיקרים בהיסטוריה וכעת הוא מחתן את ביתו הבכורה עם בחיר ליבה, זה החתן של יורשת המיליארדים וזה הסכום ששולם על האירוע
מערכת ice |  2
ביל גייטס (צילום freepik ,ויקיפדיה/ Lukasz Kobus)
בתם הבכורה של הגרושין הטריים ביל גייטס ומלינדה גייטס, ג'ניפר, נישאה בסוף השבוע לבן זוגה, נייל נסאר. על פי הדיווחים, איש העסקים בן ה-65 וגרושתו בת ה-57 , ערכו את אירוע החתונה בחוות הסוסים של הבת ג'ניפר שממוקמת בצפון סאלם, ניו יורק, ואותה רכשו עבור בתם לאחר שסיימה את לימודיה באוניברסיטת סטנפורד.
ה- DailyMail דיווח כי בני הזוג ערכו טקס מוסלמי אינטימי ביום שישי האחרון, ואירחו 300 אורחים בלילה שלאחר מכן למסיבת חתונה בהיקף פחות מצומצם. לפי דיווחים שונים, כי קולדפליי הגיעו לשמח חתן וכלה והיו בין המבצעים בקבלת הפנים של הזוג הצעיר. בחיר ליבה של גייטס בת ה-25 הוא נייל נאסר, שייצג באולימפיאדת טוקיו את מצרים בענף רכיבה על סוסים, תחום משותף לו ולג'ניפר.
החתונה התקיימה בסוף השבוע כמעט שנתיים אחרי שבני הזוג, שניהם בוגרי סטנפורד התארסו בינואר 2020. הכלה ג'ניפר הצטלמה כשהיא מלווה בשושבינות כשהיא לבושה בשמלת הכלה שלה ביום שבת. האירוע נערך כאמור בחוות הסוסים של בכורת משפחת גייטס, שנפרסת על שטח של 124 דונם, בצפון מדינת ניו יורק ועל פי ההערכות, מייסד מיקרוסופט רכש את הנחלה עבור הבת בסך של 15.82 מיליון דולר בשנת 2018 זמן קצר לאחר שסיימה את לימודיה באוניברסיטת סטנפורד.
 

מדיווח של הפוקס ניוז עולה כי החגיגה המצומצמת והסמויה יחסית עלתה למיליארדר סכום צנועה יחסית של שני מיליון דולרים בלבד. נכון להיום, גייטס ממוקם רביעי בדירוג עשירי העולם של פורבס כשהונו עומד על 132.7  מיליארד דולרים. כזכור, גייטס ניהל לפני כחצי שנה את אחד מהליכי הגירושין היקרים בעולם כשהודיע על פרידה מפתיעה ממי שהיתה אשתו במשך 27 שנים, מלינדה פרנץ'-גייטס שהקימה יחד איתו את קרן הצדקה המוכרת של השניים. מלבד ג'ניפר, יש לשניים עוד שני ילדים משותפים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לנייל נסאר ... (ל"ת)
    ערבי מבין 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התחתנה עם ערבי. מתי יתחיל לפוצץ אותה ממכות? (ל"ת)
    הבת זל 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור