רכילות עסקית

צמרת הנדל"ן חוגגת: ברק רוזן מארח באחוזת הפאר

צמרת עולם העסקים הגיעה למסיבה היוקרתית של בעלי קבוצת ישראל קנדה, ברק רוזן, במפגן ראווה מרשים באחוזתו שבהרצליה פיתוח שנצבעה בלבן. האורחים זכו להופעה פרטית של עדן בן זקן, ולהתחכך עם יזמי הנדל"ן המצליחים. מי הגיע לאירוע?
מערכת ice |  2
אחוזה ברק רוזן (צילום מסך)
יזם הנדל"ן המצליח ובעלי קבוצת ישראל קנדה, ברק רוזן, אירח את הצמרת העסקית לחגיגת יום העצמאות במפגן ראווה מרשים באחוזתו שבהרצליה פיתוח, יחד עם רעייתו ורד רוזן - האישה החזקה בתחום הקנאביס. 
שמו של רוזן מככב בכותרות בתקופה האחרונה, בעקבות עסקת הענק המתבשלת יחד עם שותפו לחברה - אסי טוכמאייר, לרכישת גזית גלוב של חיים כצמן, כמו גם מימוש של קרקע שבבעלות ישראל קנדה במתחם הרכבת ליד התחנה המרכזית בתל אביב בסכום של חצי מיליארד שקל.
 
אם צמרת הנדל"ן מארחת, אז היזמים מגיעים: ובין האורחים נצפו כמובן גם האחים צחי ועידו חג'ג' שמרבים לבלות ומציגים חיי פאר, וכנראה שבצדק: רק לאחרונה נכנסו האחים לעסקת מרשימה בנכסיו של המיליארדר עידן עופר ברכישת מניות בתי הזיקוק בזן וכניסה לתחום האנרגיה והדלקים. 
צחי חג'ג' הגיע עם רעייתו רותם וחברתם הקרובה יוצאת הישרדות מעיין אשכנזי. בני החבורה מרבה לבלות ביחד גם עם שר פיטנס, ומיכל הקטנה וניר ויצמן מבעלי מלונות בראון. בני החבורה אף חגגו רק לאחרונה במימונה של המפיק ויועץ התקשורת אסף ויינר בכפר שמריהו.
 
האורחים זכו להציץ לאחוזת הפאר של בני הזוג רוזן, הסמוכה ליזם הנדל"ן רמי שבירו, ולשואו של דוכני האוכל והשתייה בגן הענק של האחוזה שקושט בלבן בשביל חגיגות העצמאות. בין המפלים שבגן, נצפו גם לאה שנירר, שאף פצחה בריקוד סוער יחד עם פרופ' רוני גמזו - מנהל בית החולים איכילוב ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר.
 
רוזן עצמו הסתובב עם רעייתו ורד בין האורחים והצטלם עם הקולגות המכובדים: איש העסקים ירון תשבי וראלף נקש מצמד האחים המצליח שבנה את אימפריית קבוצת נקש - קבוצת ההשקעות הבינלאומית.
כמובן שהאורחים לא הגיעו סתם, ונהנו הופעה פרטית של הזמרת הישראלית הפופולארית עדן בן זקן, שהגיעה במיוחד להופיע אורחיו של רוזן, וכאשר שרה את הלהיט "מועבט", מי שהתלהבה מהמילה "אדידס" היא כמובן האורחת ליאת מוליוב, מבעלי חברת אדידס ישראל שאף ציינה זאת באינסטגרם שלה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פישמן/ דנקנר
    דיעמום 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להסתפק במועט!
    סגור
  • 1.
    התקשורת הממוסדת - מגינה על ממשלת השינוי לר-ע-ה
    ארנון תל-אביבי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שנתנה קרקעות מדינה בצומת גלילות במחיר מצחיק לחב' קנדה-ישראל בבעלות אותו רוזן - שרת הפנים הנוכחית איילת שקד- לא הגיע לחגיגת הנהנתנים .
    סגור