רכילות עסקית

ה-AI בדרך לבנק: המפגש המסקרן במועדון הפועלים

כ-200 בעלי עסקים המשתתפים בתוכניות של הקבוצה הפיננסית-חברתית עוגן, נפגשו לנטוורקינג ולהרצאה מרתקת במסגרת קהילת עסקים משותפת 
מערכת ice | 
המפגש השנתי של עוגן ובנק הפועלים (צילום גדי סיארה)

אתמול (ראשון) נערך במועדון בנק הפועלים בתל אביב המפגש השנתי של עוגן, קבוצה פיננסית-חברתית ללא כוונת רווח, בשיתוף בנק הפועלים. לראשונה, בעלי עסקים המשתתפים בתוכניות אותן מפעילה עוגן, בניהן קרן שמש וספארק איי.אל, נפגשו במסגרת קהילת העסקים של עוגן ובנק הפועלים.
 
כ-200 בעלי ובעלות עסקים קטנים שעוגן מסייעת להם, השתתפו באירוע שכלל נטוורקינג והרצאה בנושא AI ככלי לקידום עסקים. בין המשתתפים: מנכ"ל עוגן שגיא בלשה, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים אופיר אוחנה, מנהלת האגף לבנקאות חברתית נעמה הלוי פאר, סמר בשארה מנהלת פועלים בקהילה, מנהל החטיבה העסקית של עוגן יובל בק ועוד.
בשבוע שעבר, הצהיר ויקטור בהר מנהל המחלקה הכלכלית בחטיבה הפיננסית של בנק הפועלים בסקירה השבועית שלו כי "ההאטה בישראל מחריפה. נתוני הלמ"ס מצביעים על ירידה בפדיון של סך ענפי הכלכלה בשיעור שנתי של 0.7% ברבעון השני של השנה, זאת לאחר עלייה בשיעור של 0.4% ברבעון הראשון. פדיון ענפי ההייטק עלה בשיעור שנתי של 0.7%, כלומר אפשר לומר שהפעילות כמעט לא גדלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה