בריאות

שביתת ענק בבתי החולים? זה התאריך שנקבע למהלך

"מרשם" שמאגד את הרופאים והרופאות המתמחים, התייחס לעמדת המדינה לבית הדין שהמתווה לא ישים: "ממשלה צריכה להיערך לכאוס בבתי החולים החל מה-1.6 וככל שמתווה קיצור התורנויות לא יצא לפועל/יאושר- אנחנו מתנצלים בפני ציבור המטופלים"
מערכת ice | 
שיבא תל השומר (צילום פלאש 90)
ארגון הרופאות והרופאים המתמחים "מרשם", בהתייחסות לעמדה שהגישה המדינה היום לבית הדין לעבודה: "המתווה לא ישים" זו מכבסת מילים ל"אנחנו נכנעים להסתדרות הרפואית שתעשה הכל כדי להמשיך את ההעסקה הפוגענית של המתמחים״.
 
בארגון הבהירו הבוקר: "הממשלה צריכה להיערך לכאוס בבתי החולים החל מה-1.6 וככל שמתווה קיצור התורנויות לא יצא לפועל/יאושר- אנחנו מתנצלים בפני ציבור המטופלים", נכון להבוקר (שלישי) יותר מ- 870 רופאות ורופאים מתמחים, סטאז'רים וסטודנטים חתמו על עצומה לקראת שיבושים נרחבים בביה"ח החל מה- 1.6. 
 
"כל המתווים שצצו להם בימים האחרונים, המדברים על "קיצור תורנויות" ל-21 שעות, רק במחלקות הפנימיות רק בפריפריה, נועדו להנציח את ההעסקה הבלתי אנושית של הרופאות והרופאים המתמחים".

"כמו כן נועדו לסכל את המתווה של שרת הכלכלה ושר הבריאות ולא נוכל להסכים להם. מנסים למכור לנו פייק קיצור תורנויות ולתת לנו "דמי שתיקה" כדי שנפסיק את המאבק. אנחנו לא ניתן לזה לקרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה