משפט

מגיש חדשות 12 תבע 100 אלף שקל, ומה קיבל?

לאחר שתבע אדם שכינה אותו 'פשפש', במסגרת הסכם הפשרה שסוכמה בין הצדדים הוחלט כי העיתונאי ירון אברהם קיבל פיצוי כספי הולם ואף התנצלות מטעם אותו אדם
מערכת ice |  2
ירון אברהם (צילום טוויטר ירון אברהם)
מגיש חדשות 12 והכתב המדיני של המערכת ירון אברהם, החליט להרים את הכפפה ולממש את האיום שלו ובכך להשיב מענה בערכאות משפטיות נגד אדם שהפנה אליו כינוי פוגעני לכאורה, כך פורסם ב-TMI.
אברהם החליט להגיש תביעה נגד אדם שכתב נגדו בטוויטר בעבר 'פשפש', כאשר הוא דורש ממנו במסגרת המהלך פיצוי בגובה של 100 אלף שקל, כאשר מייצג אותו בתהליך עורך הדין יוסף שרעף ומיכל רוזנטל. לפני כחודש נשלח לאותו אדם מכתב התראה לפני תביעה.
 
בסופו של דבר, במסגרת הסכם הפשרה שסוכמה בין הצדדים הוחלט אברהם קיבל פיצוי כספי הולם ואף התנצלות מטעם אותו אדם. כאשר כעת אולי מקרים אלה יצליחו למגר במקצת את התופעה נגד עיתונאים.
אברהם בן ה-37 כזכור, הודיע ב-2015 על הצטרפותו לחברת החדשות של ערוץ 12 ככתב לענייני ירושלים וכמגיש חדשות. בספטמבר 2017 מונה גם לכתב מדיני. משמש עמית במכון גשר למנהיגות.
 
רק לאחרונה, עיתונאי חדשות 12 אוהד חמו הגיש תביעת לשון הרע נגד מגיב בפייסבוק של הצל (יואב אליאסי) שכינה אותו, בין השאר, "סוס טרויאני" ו"בוגד", והוא דורש פיצוי בגובה 143 אלף שקלים. "חמו הושפל בכיכר העיר, ועל כן לאור מעמדו הציבורי, יוקרתו המקצועית, שמו הטוב והמוניטין שלו כעיתונאי ותיק ובכיר - הנזק שנגרם לו הינו גדול במיוחד", כתב עורך דינו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד תוספתלאל גיזירה
    לי 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בא לי מהקיא....
    סגור
  • 1.
    צודקים התובעים - מגיב שירשום דברי טעם ולא כינויים מעליב (ל"ת)
    עמיקם 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור