תקשורת ומדיה

ynet וידיעות אחרונות חוגגות הישג ענק: זה הכתב שזכה בפרס היוקרתי

רועי רובינשטיין, כתב התחבורה של חדשות ynet וידיעות אחרונות זכה בתואר "אביר התחבורה הציבורית בישראל לשנת 2024". ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים: "אין ראוי מרועי לקבל את פרס זה. תודה לך על עבודתך הישרה וההגונה למען משתמשי התחבורה הציבורית בישראל"
מערכת ice |  1
ynet (צילום מסך ynet)
רועי רובינשטיין, כתב התחבורה של חדשות ynet וידיעות אחרונות חגג היום (שלישי) הישג מרשים בעקבות זכייתו בתואר "אביר התחבורה הציבורית בישראל לשנת 2024". מדובר בתואר המוענק מדי שנה על ידי ארגון נהגי התחבורה הציבורית וההסתדרות הלאומית. 
הטקס שהתקיים היום (שלישי) בית ארגון נהגי האוטובוסים במודיעין, כלל את נוכחותם של ראשי ועדי חברות האוטובוסים בישראל. ועדת הפרס נימקה את בחירתה בכתב התחבורה של חדשות ynet ו-ידיעות אחרונות וציינה: "רובנשטיין הוא כתב יצרתי מקצועי וסקרן שיודע לפעול ללא לאות כדי לחשוף את הסיפור הבא. שלל חשיפותיו בשנים האחרונות סייעו לשינוי הדרמטי בענף התחבורה הציבורית. בשל כך, בחרה בו ועדת הפרס כזוכה באות אביר התחבורה הציבורית לשנת 2024".
ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים המאגד את רוב הנהגים במדינה, התייחס לזכייתו של כתב התחבורה: "רועי רובינשטיין משקף בשנים האחרונות את מצוקות הנהגים והנוסעים כאחד. בשלל חשיפותיו, סייע יחד עם מערכת ynet וידיעות אחרונות לחולל שינויים דרמטיים בענף התח"צ". עוד הוסיף: "אין ראוי מרועי לקבל את פרס זה. תודה לך על עבודתך הישרה וההגונה למען משתמשי התחבורה הציבורית בישראל".
 



ממערכת ידיעות אחרונות ו-ynet נמסר: "מערכת ynet וידיעות אחרונות תמשיך לשים את נושא התחבורה הציבורית על סדר היום, ומודה לרועי על ההשקעה ותשומת הלב לסיפוריהם של הנוסעים והנהגים, האנשים שעושים את התחבורה הציבורית".

(צילום: יוסי זמיר, הסתדרות לאומית)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתב של קומינקטים והודעות דובר
    עיתונאי חחחח 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרטטן
    סגור