תקשורת ומדיה

אלן דג'נרס מאבדת כ-50% ברייטינג, זו הסיבה למה

ההאשמות שהופנו כלפי המגישה והקומיקאית אלן מצד עובדיה לשעבר פוגעות קשות בנתוני הצפייה של העונה החדשה שלה. בעקבות הירידה המשמעותית שעומדת על כ-43% בממוצע צפויות לפחות משמעותית גם הכנסותיה
שירה יום טוב | 
אלן דגרנס (צילום צילום מתוך אינסטגרם)
אלן דג'נרס, מנחת הטלוויזיה האמריקאית שבה למסך בספטמבר האחרון מפגרה שלקחה כדי להחלים מנגיף הקורונה בו נדבקה. אך מי שלא חזרו למסך אלה צופיה. לפי פירסום של ה"ניו יורק טיימס" ומדד "נילסן", דג'נרס איבדה כמיליון צופים בממוצע, זאת ככל הנראה בעקבות החשיפה בעניינה בקיץ האחרון, בה טענו עובדי התוכנית לשעבר שהיא "גזענית, מפחידה ומרתיעה".
הרייטינג הממוצע של התוכנית בששת החודשים האחרונים עמד על 1.5 מיליון צופים, כשבשנה שעברה באותה תקופה נתוני הצפייה עמדו על לא פחות מ-2.6 מיליון צופים – ירידה של 43%, פגיעה קשה ללא ספק גם מול תוכניות מתחרות וגם בהכנסות התוכנית. העונה הנוכחים של דג'נרס הניבה עד עכשיו כ-105 מיליון דולר ממפרסמים, בעונה אשתקד הרוויחה 131 מיליון, ירידה של 20%.
כל זאת על אף שעם תחילת העונה פתחה דג'נרס את תוכניתה בהתנצלות מול המצלמות, התייחסה להאשמות שהופנו כלפיה והבטיחה לנסות להפוך את סביבת העבודה בתוכנית שלה למקום נעים יותר. בתוכנית הפתיחה צפו מספר שיא של צופים לפרק פתיחת עונה של דג'נרס מזה ארבע שנים, אך נראה שאלה לא היו מעוניינים לצרוך עוד את תכניה של הקומיקאית, מעבר להתייחסותה להאשמות החמורות שהוטחו כלפיה.
"אלן" נמצאת כרגע בעמדה בעייתית מול תוכניות מתחרות כמו "ד"ר פיל", שמושכת כ-2.5 מיליון צופים. על פי נתונים שהתפרסמו בשנה שעברה במגזין "וריאייטי", דג׳נרס מכניסה לכיסה יותר מ-50 מיליון דולר בשנה. בעקבות הנתונים החדשים, סכום זה עלול לפחות בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה