תקשורת ומדיה

לרר לששי גז: שאלת למה הן לא מתלוננות? הנה", ברק כהן: "הוא מאושר"

תלונה תשיעית הוגשה לפני זמן קצר נגד שי אביטל מה שהוציא את ממגיש הצינור ציוץ תוכחה כלפי עורך דינו: "עדכן את הלקוח שלך בסוויטה בבודרום שתלונה תשיעית מוגשת כעת והעשירית בדרך". ברק כהן עקץ: "לא נראה לי שהבנת את ששי. אם אין תלונות הוא לא מקבל שכ"ט. הוא מאושר"
מערכת ice |  2
ששי גז, גיא לרר (צילום ניב קנטור, מיכה לובטון)
פרשת שי אביטל הולכת ומסתבכת. מגיש הצינור צייץ כי תלונה תשיעית הוגשה בתחילת הבוקר ותלונה עשירית כבר בדרך ועושה רושם כי מדובר אולי בפרשת עבירות המין הגדולה בישראל.
לרר פרסם לפני מספר שעות ציוץ תוחכה כלפי ששי גז, עורך דינו של שי אביטל שאיתו כאמור התווכח קשות באולפן בסיום שידור התחקיר עליו. "בוקר טוב לעורך הדין המכובד ששי גז. שאלת למה הן לא מתלוננות. אנא עדכן את הלקוח שלך בסוויטה המפנקת שלו בבודרום שתלונה תשיעית מוגשת כעת בימ״ר תל אביב והעשירית בדרך. יום מקסים". מי שהגיב בהלצה על העניין הוא עורך הדין ברק כהן שהגיב: "לרר אחי, לא נראה לי שהבנת את ששי. אם אין תלונות הוא לא מקבל שכ"ט. עכשיו ששי שמח"
 
התלונות הבוקר מגיעות לאחר שכזכור אתמול משטרת ישראל עמדה במרכזה של ביקורת נוקבת על אופן קבלת המתלוננות, כשאושיית הרשת גל גברעם חשפה שבאה להתלונן על הטרדה מינית אשר חוותה מאביטל לפני שנתיים, אולם התקבלה בתחנת המשטרה באופן מעורר מחלוקת. אתמול נחשף בצינור שיחה מוקלטת עם אביטל שנמצא בטורקיה ובה טען כי הוא לא זוכר שום דבר שהיה לו עם גברעם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ששי גז מנסה להוציא את הלקוח שלו צדיק
    יפה 07/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לגיא,שלא ויתר לעו"ד ששי גז שאל אותו שאלות נוקבות ולא נתן לו לצאת בצורה נקייה,הלקוח שלו לא תמים ובהחלט מגיע לו ענישה ושיימינג
    סגור
  • 1.
    ברק כהן זה לא ההוא שהפחיד את השכונה שלו בצעקות של מחבל? (ל"ת)
    מחמוד החמוד 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור