תקשורת ומדיה

אברי גלעד רוצה להדבק בקורונה? זו הסיבה לבקשה המוזרה

מגיש 'העולם הבוקר' בטורו בישראל היום: "אם כולנו נידבק, מחוסנים ושאינם מחוסנים, זה אולי יעשה מעין התחלה מחדש לכל הסיפור הזה של המגיפה, אולי נזכה גם להחלים כחברה, לשים את המגיפה בצד ולהתחבר. פנטזיית ליל חורף"
מערכת ice |  9
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אברי גלעד התבטא לא פעם נגד מכחישי הקורונה למיניהם ואת הטור שלו היום (שישי) בישראל היום הקדיש לאותם סרבני חיסונים תחת הכותרת: "יאללה, שנידבק כבר כולנו אם הגל הזה יביא הדבקה המונית עם תחלואה קלה, שתיתן חיסון טבעי לכולם, אולי נזכה גם להחלים כחברה".
גלעד כתב: "הנה מגיע גל אומיקרון. מדהים שיודעים בדיוק מתי יגיע, כמה זמן יימשך, וחסרים בתחזית רק השמות של אלה שלא ייצאו ממנו. תחזית הגלים מזכירה לי מאוד את תחזית מזג האוויר. התמכרתי לאפליקציות שמנבאות את המזג במדויק ימים רבים קדימה. אני יכול לומר מה יהיה מזג האוויר בליל הסדר, בקדימה. ב-20:30 תהיה רוח קלילה, מומלץ צעיף. הבעיה עם כל האפליקציות האלה, שאומרות מה יהיה בכל שעה, היא שהן אף פעם לא צודקות. לא היה מקרה אחד שבו המודל דייק".
 
"אני מאמין לזה בכל אופן, כי אני מחפש ביטחון. יודע שמחר ב-11 ירד גשם, מזהיר את מחנך הכיתה לבל ייצאו לטיול המתוכנן. הוא מתעלם ממני ומהאפליקציה שלי, ובאמת למחרת ב-11 ,כשהילדים בשטח הפתוח, השמש זורחת וכיף חיים. המודל רימה. גם תחזיות האומיקרון עשויות להיות מופרכות. על פי אחד המודלים, בעוד כשבוע אמורים להיות 99 אחוז מהאוכלוסייה מאומתים. מה שטוב פה זה שבעוד שבוע נדע - הטוב המודל או שכדאי שיעבור לתעשיית חיזוי מזג האוויר".
"ובכל מקרה, אם תתממש הנבואה, וכולנו נאכל אותה מהזן המדביק הזה, בעיניי זאת חדשה נהדרת. כי נמאס לי לראות אנשים דרך אידיאולוגיית החיסונים שלהם. די לי בלהתרחק מאנשים שמפיצים אקטיבית התנגדות חיסונים. אין לי כוח יותר לדעת מה פרופיל החיסונים של אדם. מה אכפת לי בכלל איך הוא מכין את גופו למחלה? שיהיה בריא. המגיפה המשוגעת הזאת הפכה את כולנו לחשופים רפואית, כל אחד וההעדפות האישיות שלו, והמצבים הרפואיים האינטימיים שהופכים נחלת הכלל, תחת זכוכית המגדלת של החיסונים והשלכותיהם. אם כולנו נידבק, מחוסנים ושאינם מחוסנים, זה אולי יעשה מעין התחלה מחדש לכל הסיפור הזה של המגיפה".
"כולנו נעמוד שוב בקו האפס, ויעשה כל אחד את חישוביו על פי מה שלמד כשקיבל את מתנת האומיקרון. כבר היו לי חלומות שהתבדו על הלמידה האנושית המשותפת כתוצאה מהמגיפה. בפועל הלכה האנושות והתפלגה, יחסי חשדנות ואיבה נרקמו, במקום תמיכה וחמלה. אם הגל הזה מביא בכנפיו הדבקה המונית יחד עם תחלואה קלה שתיתן חיסון טבעי לכולם, לפחות לאיזה זמן, אולי נזכה גם להחלים כחברה, לשים את המגיפה בצד ולהתחבר. פנטזיית ליל חורף".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    לא שוכחת שהצעת לרכז לא מחוסנים בערי מקלט
    ורד 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שוכחת גם את ההצעה שלך, סגר למי שלא התחסן!! דיקטטורה, הסטה, פילוג ומה לא? גם הדבקת להם את התואר:"מתנגדי החיסונים" על אך שרובם התחסנו בכל החיסונים האחרים וחוששים פשוט חוששים מהחיסון לקורונה וזכותם על גופם!! שתדע שתמיד קראתי את המאמרים שלך בשקיקה. אני ואיותיי הערצנו אותך. אך לא עוד. לצערי פרצופך התגלה בכיעורו כשיצאת נגד מי שלא התחסן. לא אשכח. ומדגישה שאני עם תו ירוק אבל לא מתהלכת כמו טווס ולא משמיצה את מי שבחר אחרת!!
    סגור
  • 8.
    לא אשכח איך השתלחת במי שלא התחסן
    ורד 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם כולם יידבקו והמגפה תסתיים, לא נשכח איך השתלחת במי שלא התחסן.חברת לראש הממשלה הדיקטטור וקראת להם מתנגדי חיסונים על אף שרובם המוחלט אינו מתנגד חיסונים אלא רק חושש מחיסון שלא נוסה לאורך זמן ונעשה בשיטה ייחודית. הצדקת את ראש הממשלה שקרא למי שלא התחסן:"מפיצי וירוסים" או "מכונת ירייה". שיימינג הסטה ופילוג וכן גם דיקטטורה.והכל מותר כי זאת ממשלת השינוי שכל האג'נדה שלה היא שנאת חינם.שנאה עמוקה לאדם שלא יכולים להתמודד מולו בדרך דמוקרטית. אני עובדת בביה"ס, וכן, עם תו ירוק!! ובכל זאת נדהמת בכל יום מאנשים המתיימרים להיות אינטיליגנטיים כמוך, שממררים את חייהם של מי שלא התחסן. ואני לא מכירה אדם אחד שהתחסן מטעמים אלטרואיסטיים.מי שלא התחסן פוחד מהחיסון וזכותו על גופו.אם הוא מסכן מישהו, זה רק את עצמו. אז תן לקהל הזה מנוחה. אל תפלג. אל תסיט ואל תחבור לדיקטטור המפלג והמסיט הראשי מר בנט שזוכה לליווי ותמיכה מהתקשורת. ובינתיים כל יום יש עשרות אלפי מדביקים ונדבקים הפלא ופלא-רובם מחוסנים!!!!! מודל הכיתה הירוקה=הכיתה המדביקה!! חד משמעית!! אברי צר לי, תתבייש!!
    סגור
  • 7.
    אל תטרח כי לא מתכוונים לשכוח לך
    יואב גרשוני 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההתבטאויות האיומות שלך כלפי אנשים שחושבים אחרת ממך בנושא התגוננות מפני מחלות ילוו אותך עד יום מותך אל תטרח לנסות לחזור אל המיינסטרים אתה שרוף אצל כל כך הרבה אנשים תתחיל מבקשת סליחה ואז תרד מהבמה
    סגור
  • 6.
    ותחשוב באופן עצמאי (ל"ת)
    הגיע הזמן שתתעורר 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כותב הכתבה הזו צריך שיעור ב...
    דןדן 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להבין ציניות..... הטור של אברי גלעד מלא תסכול מהמצב ולא שינוי בדעותיו. יצא לי חרוז
    סגור
  • 4.
    עוד תמונה?
    ארז ט 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שרה נתניהו, אי אפשר שלא לראות עוד ועוד תמונה של האורקל מגל"צ, ללא ספק הגאון הדגול תורם יום יום מימחשבותיו העמוקות, כך שהאתר הזה לא יכול פשוט לא לקדם את האוויל הזה. אתם בדיחה
    סגור
  • 3.
    לא שוכחים את מילות הרעל שהקאת נגד חצי מדינה...
    אני 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קרה פתאום, מאיפה צצה שינוי העמדה שלך, מה קרה ללא מחוסנים שהיו עד לפני רגע רוצחים המוניים? מפחד? מתחרט? מצטער? לא חושב שקודם אתה צריך לבקש סליחה עמוקה מחצי מדינה שהאשמת אותם בפשעים חמורים? לא חושבת שישכחו לך לעולם אבל לפחות תעשה את זה כמו שצריך אם אתה כבר מתחיל להתקפל.... אתה פאשיט מהשורה הראשונה, זה יצא ממך בצורה המכוערת ביותר שאפשר... יגיע היום שכולכם, כל מי שהיה שופר בתקשורת עבור הפשע נגד האנושות הזה יעמוד לדין..לא נשכח לך ועוד לרבים ורעים כמוך.
    סגור
  • 2.
    מי ששפוי חושב כך מלכתחילה
    אחת מכאן 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמרתי שמי שיתוק, כשיגיע תורו, לא יהיה מי שיגן עליו. אני בעד חיסונים לעצמי. מתכבד כל אחד לדאוג לגופו אך ישמור באחריות גם על סביבתו. כך עם כל מחלה מדבקת ולא רק בטרללת הקורונה.
    סגור
  • 1.
    מה קרה הפאשיסטים מתקפלים? התעוררו הבינו שיום הדין קרב? (ל"ת)
    לא נשכח ולא נסלח 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור