תקשורת ומדיה

נתניהו במתקפה חריפה: "שבנט וממשלת המחדל שלו יחליפו מקצוע"

יו"ר האופוזיציה יוצא בסרטון לרשתות החברתיות בו הוא תוקף בחריפות את ממשלת ישראל והעומד בראשה, נפתלי בנט. נתניהו: "איזו אנרכיה. איזו הפקרות.  ממשלת המחדל של בנט, לפיד ועבאס, חייבת לתת מייד פיצוי וסיוע כלכלי לאזרחים, לעצמאים ולעסקים הרבים שנפגעים יום-יום מהקורונה"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, ניצל הערב (שני) את הביקורות נגד ראש הממשלה, נפתלי בנט, ודרכי הניהול וההתמודדות שלו עם מגיפת הקורונה והגל החמישי. נתניהו שיחרר סרטון לרשתות החברתיות שבו הוא תוקף את בנט וממשלת ישראל שעיקר הביקורת הייתה על היעדר הסיוע הכלכלי לעסקים, האמירה של שר האוצר, אביגדור ליברמן, על  החלפת המקצועות.
נתניהו פתח במתקפה: "איזו אנרכיה. איזו הפקרות.  ממשלת המחדל של בנט, לפיד ועבאס, חייבת לתת מייד פיצוי וסיוע כלכלי לאזרחים, לעצמאים ולעסקים הרבים שנפגעים יום-יום מהקורונה. כולם רואים את האמת: בנט איבד שליטה על הקורונה. מאות אלפי ישראלים כבר נמצאים בבידוד. עשרות אלפי עסקים ועצמאים נמצאים בפני קריסה כלכלית". 
לאחר מכן, נתניהו טען כי בממשלה הקודמת הדברים נראו טיפה אחרת: "הממשלה בראשותי הוציאה את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה. אנחנו נתנו רשת ביטחון נדיבה לכל אזרחי ישראל - חל״ת, מענקים, פיצויים, סיוע כלכלי. דו״ח הביטוח הלאומי קבע שבזכות הסיוע הזה הצלנו אזרחים רבים מחרפת רעב ועסקים רבים מפשיטת רגל. הממשלה הנוכחית פשוט מפקירה את אזרחי ישראל לגורלם, גם בבריאות וגם בכלכלה". 
 
דבריו של נתניהו מצטרפים לדבריו של יו"ר ההסתדרות הכללית, ארנון בר דוד, בראיון לאמיר איבגי בגלי צה"ל מהיום. בר דוד אמר: "אנחנו נמצאים בתוך אירוע ואין מי שמנהל אותו. בממשלה הקודמת ידענו מספרים, כמויות, כמה מתקהלים, כמה לא... כרגע התחושה היא שאין מי שמנהל את האירוע"
בסיום הסרטון, נתניהו אמר: "בנט שולח את אזרחי ישראל להחליף מקצוע והוא אפילו שולח אותם לקנות בדיקות לא אמינות על חשבונם. איזה מחדל. יש לי הצעה יותר פשוטה: שבנט וממשלת המחדל שלו, הם שיחליפו מקצוע, ואנחנו נמשיך לפעול יחד אתכם, אזרחי ישראל, כדי שזה יקרה כמה שיותר מהר - להחזיר למדינת ישראל ממשלה אמינה ואחראית שתבטיח את הבריאות והכלכלה של כולנו".
צפו בסרטון של בנימין נתניהו:
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמה נכון (ל"ת)
    אריה 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    הצטרפו לעוד פרק בפינתנו "עצות מנאשמים בשוחד..."
    חיימקה 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תתרכז במשפטים שלך, סבאל'ה. אתה פאסה.
    סגור
  • 1.
    מכירים את החולי נפש שכל הזמן מפציצים ת'פייסבוק בסרטים?
    גרופר 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה יהיה עם האנשים האלה?
    סגור