תקשורת ומדיה

קרן נויבך תוקפת את שרת החינוך: "נזק עצום לילדים"

מגישת כאן ב' קרן נויבך מצטרפת לביקורת על השתתפותה של שרת החינוך בספיישל של מאסטר שף: "הילדים שצופים בזה מבינים שלשם הם צריכים לשאוף." גם היועץ האסטרטגי שי אבן תקף את ההשתתפות בריאליטי: "חציית קו אדום"
מערכת ice |  2
קרן נויבך (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של כאן ב)
מגישת הרדיו ברשת ב' קרן נויבך תוקפת היום את שרת החינוך יפעת שאשא ביטון וח"כ דודי אמסלם על השתתפותם בספיישל ה-VIP של ריאליטי הבישול מאסטר שף.
נויבך כותבת: "כשמנחת התוכנית זועקת "שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון!!!" ידעו כל ילד וילדה במערכת החינוך, שזו השאיפה האולטימטיבית וזה המודל. יש כאן משהו הרבה יותר מטריד שהוא הרבה מעבר למה מייצגת שרת החינוך. וכן, לצידה היה שם גם מי שהיה שר הסייבר בזמן הצילומים, דודי אמסלם. והילדים שצופים בזה? הם מבינים שלשם הם צריכים לשאוף. קורונה? ילדים בבידוד? תורים בלתי נתפשים לטיפולים נפשיים? עזבו הכל, בואו נשב מול הטלוויזיה ונראה את הפוליטיקאי התורן במהדורת פאן אינסופית. את רואה ילדתי? זוהי הדרך אל העושר ואל האושר."
אתמול תקף גם היועץ האסטרטגי שי אבן: "השתתפותם של חברי הכנסת דודי אמסלם ויפעת שאשא-ביטון בתוכנית היא קו אדום שאסור היה לחצות. כיצד יבקרו חברי הכנסת את קשת כעת? וכיצד קשת תבקר את חברי הכנסת שהם פתאום הטאלנטים שלה? מה יעצור את עורכי הטלוויזיה מלשדר שני חברי כנסת מתפלשים בבוץ בקרב על פסלון החסינות, על דקות רייטינג ועל קולות בבחירות. מעכשיו – הכול מותר."
 
מתקפה נוספת היתה של עמוס הראל מ'הארץ', שכתב: "נדמה שהאנשים שהפכו בזכות המגיפה לבני בית בסלון שלנו, כבר מתקשים להסתפק בהופעותיהם בתוכניות האקטואליה. אם לשאשא-ביטון היה כל כך הרבה זמן פנוי לפני כניסתה לתפקיד, חבל שלא השקיעה אותו בגיבוש תוכנית מסודרת יותר למערכת החינוך."
כזכור, שאשא ביטון טענה כי הצילומים נעשו כשהיתה חברת כנסת מן המניין ולא שרת חינוך, מנגד, המנחה מיכל אנסקי נראית שהיא אומרת בתכנית "שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון". אך זוהי ככל הנראה עריכת סאונד שעשו בקשת כדי להעצים את השתתפותה של שאשא-ביטון בשבתה כשרת החינוך ולא רק כח"כית פשוטה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הזויה
    ג.ש. 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קרן נויבך, את הזויה! אף ילד לא יראה את שאיפת חייו לבשל אוכל בעקבות התכנית. מה רע להראות שגם אישי ציבור הם ככל האדם? זה בדיוק מה שצריך להראות.
    סגור
  • 1.
    נוייבך עוד עתונאית דרגה ז
    יורי 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זוכרים איך תמכת בשלי יחימוביץ ברעיון הדבילי לא להפיק גז. מעולם לא התנצלת.מי את בכלל???
    סגור