תקשורת ומדיה

לפיד במתקפה חריפה: "פרובוקטור עלוב, מצית אש"

שר החוץ לפיד יצא במתקפה על ח"כ בן גביר לאחר האירועים בשכונת שמעון הצדיק: "כל פעם שיש קרב גרסאות בינו למשטרה, תאמינו למשטרה. זה ניסיון שלו לייצר פרובוקציות שיעלו בדם."
מערכת ice |  1
יאיר לפיד, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
שר החוץ יאיר לפיד, התראיין הבוקר לרדיו כאן ב' ותקף את ח"כ איתמר בן גביר, שהעביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) בירושלים בעקבות המהומות שם.
לפיד אמר לאריה גולן: "הוא שם בשביל להצית אש ואלימות, פרובוקטור עלוב וכל פעם שיש קרב גרסאות בינו למשטרה, תאמינו למשטרה. זה ניסיון שלו לייצר פרובוקציות שיעלו בדם. אם יש אפשרות חוקית צריך להוציא אותו משם"
לפיד הוסיף: "נוכחות של ח"כ כזה מחייבת היערכות של כוחות הביטחון, אז להכביד עליהם יותר זה מה שיעזור לתושבים היהודים? סתם פרובוקציה עלובה". לפיד תקף גם את חברי הליכוד שביקרו את בן גביר בלשכה שהקים בשכונת שמעון הצדיק: "אני זוכר איך שמיר הורה לליכוד לצאת מהמליאה כשכהנא היה עולה, איפה הליכוד הזה ואיפה הליכוד של היום. זו בושה למחנה הלאומי".
 
כששמע בן גביר את דברי לפיד הגיב: "ספק אם הוא יודע בכלל איפה ממוקמת שכונת שמעון הצדיק. במשך חצי שנה עושים פוגרום ביהודים ולא שמענו ממנו אף ציוץ". כזכור, אירוע אלים במיוחד נרשם ביום ראשון בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, כאשר חבר הכנסת איתמר בן גביר הוכה באלימות לדבריו על ידי שוטרים שהגיעו למקום, עד שאיבד את הכרתו והתעלף, כשהוא נאלץ להתפנות לבית החולים.
בן גביר צייץ: "אני מבקש למסור תודה לכל מי שדואג לשלומי. אני כרגע בבדיקות בבית החולים, לאחר ששוטרים ובראשם הקצין שחר מחסומי נהגו בברוטאליות ואלימות כלפיי, עד שהתעלפתי. לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית. לא יעזור להם! נחזור עד שהביטחון יחזור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפיד תתחיל לפחד
    ששי 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשטרה של היום אן לא את אלשך לא את סגלוביץ ולא את גברת לפידות
    סגור