תקשורת ומדיה

"שקד לא מגובה ע"י משרד המשפטים. הוא דורס אותה"

שמחה רוטמן, ח"כ מהציונות הדתית, תקף את החלטת משרד המשפטים לשנות את מתווה 5,000 האזרחים האוקראינים שאינם זכאים לחוק השבות להיכנס לישראל לכאלו בעלי קרובי משפחה מדרגה ראשונה בישראל: "אם היא מוותרת פה, באותה מידה היא יכולה לתת לשיינדורף את רכב השרד ואת הטייטל".
מערכת ice |  1
איילת שקד (צילום פלאש 90)
רק בשבוע שעבר הכריזה שרת הפנים איילת שקד על מתווה לאירוח 5,000 זרים מאוקראינה בישראל לנוכח המלחמה השוררת במדינה המזרח אירופאית מול רוסיה, אך האם היום (ראשון) התגלו בקיעים חדשים בהחלטתה של שרת הפנים?
שמחה רוטמן, ח"כ מהציונות הדתית, בטוח שהחלטת משרד המשפטים בראשות  המשנים ליועמ"שית, עורכי הדין גיל לימון ורועי שיינדורף, עם מנהל מחלקת הבג"צים בפרקליטות, עו"ד ענר הלמן, והייעוץ המשפטי של רשות האוכלוסין וההגירה, להחריג קרובים מדרגה ראשונה מ-5,000 האזרחים האוקראינים שהורשו להיכנס לישראל למרות שהם לא זכאים לחוק השבות, "דורסת" את שקד.  
"סליחה, אבל שטויות במיץ" כתב ח"כ רוטמן על הציוץ בו פרסם אבישי גרינצייג, כתב 'גלובס', על החלטת משרד המשפטים, "אם משרד המשפטים מחליט על מדיניות ההגירה במקום ומחליט בכוחות עצמו מי חלק מהמכסה ומי לא, הוא לא מגבה את המתווה של שקד. הוא דורס אותה. הסמכות אצלה ביד. אם היא מוותרת פה, באותה מידה היא יכולה לתת לשיינדורף את רכב השרד ואת הטייטל".
שקד, כזכור, עמדה במרכזה של סערה ברשתות החברתיות, שהוצפו בתמונות של פליטים אוקראינים, ביניהם ילדים, נשים וקשישים יושבים שעות בשדה התעופה אחרי מסע מפרך וללא כל. כל זה הגיע למרות הודעתה של שקד יממה קודם לכן כי היחס לפליטים ישתנה והם יועברו למלונות. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לדעתי שקד תעמוד בלחץ היא כבר רגילה ללחצים משמאל
    פיני 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט בושה מה שהשמאל עושה כאן .
    סגור