תקשורת ומדיה

אברי גלעד זועם על הקורקינטים: "הילדים מתים בכבישים"

המגיש לשעבר ברשת 13 יצא בפוסט חריף: "איפה האכיפה? איפה האיום שמי שייתפס נוהג בכלי חשמלי לפני גיל 16, ובמיוחד ללא קסדה לא יקבל רישיון נהיגה עד אחרי הצבא? איפה הפקחים, השוטרים, השב"כ, המוסד? הלו, תתעוררו"
מערכת ice |  1
סיירת קורקינטים (צילום סוף כהן)

תחת הכותרת הקצרה "קורקינטים", מגיש ערוץ רשת 13 לשעבר, אברי גלעד, יצא נגד בני הנוער והמשפחות שמאפשרות את התרבות של נסיעה על כלי התחבורה האישיים ללא אמצעי המיגון המתאימים.

גלעד כתב: "עוד ילד נהרג על קורקינט. שובר לב. כמובן שלא פירסמו את הנתון המכריע בסיפור, קסדה או לא? ולמרות שאיני יודע את התשובה, אני שם את הז'יטונים שלי על לא. הוא לא חבש קסדה. למה ? כי הוא רכב על כלי שבכלל אסור לו להיות עליו, אז על קסדה יקפידו איתו? ברור שלא. עכשיו המשפחה שבורה, למה נתנו לו? למה לא ידענו להגיד לא? תנחומיי הכנים. טרגדיה נוראית של קריסת הסמכות ההורית והיעדר אכיפה של המדינה".
 



עוד הוסיף: "ליד ביתי יש תיכון. כל בוקר וכל צהריים אני רואה עדרים של בני נוער באים והולכים על הקורקינטים שקנו להם, או אלה ששכרו ברמייה. מה שמשותף לכולם, עד האחרון, היא העובדה שיש להם קסדה תלויה על הכידון. משל למה הדבר דומה? ללוחם בצה"ל שיקבל אפוד קרמי ביציאתו לקרב, אבל יתלה אותו על הדלת של הנגמ"ש, או ילבש אותו פתוח. נשמע טיפשי, נכון? אותה טיפשות עצמה אני רואה במתי המעט שכבר טורחים, מפחד ההורים, לחבוש את הקסדה אבל לא רוכסים את הרצועה, כך שבנפילה הקסדה תעוף לפני שהראש יפגוש את אבני המדרכת".

גלעד המשיך: "לבני נוער יש קושי אובייקטיבי להבין סכנות, לדמיין תסריטים. הם מוצפי הורמונים משבשי תודעה וחשוב להם להיראות קול יותר מלדאוג להמשך החיים שלהם. כך היה תמיד. גם אני כבן נוער עשיתי דברים על האופניים שלי שממש נס שעכשיו, כבן 60, אני יכול לכתוב פוסטים ואין מציבה קטנה עם שמי בהר המנוחות. אבל זה שאנחנו היינו ככה לא אומר שצריך ואפשר לתת לזה להמשיך, כי הקורבנות רבים, והסכנות גדולות מאי פעם, במיוחד עם הכלים החשמליים האלה".
לסיום הסביר: "איפה האכיפה? איפה האיום שמי שייתפס נוהג בכלי חשמלי לפני גיל 16, ובמיוחד ללא קסדה לא יקבל רישיון נהיגה עד אחרי הצבא? איפה הפקחים, השוטרים, השב"כ, המוסד? הלו, תתעוררו, הילדים שלנו מתים בכבישים ללא כל צורך. שרת התחבורה, תני מהלך סיום מפואר, עכשיו את מבינה מה זה לאבד ילד"

.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא רק בני נוער
    המוכיח בשער 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוסר האכיפה המשווע של החוק כלפי מבוגרים הרוכבים על קורקינטים על מדרכות ומסכנים הולכי רגל, זועק לשמיים.
    סגור