תקשורת ומדיה

המרוץ לכסא מנכ"ל תאגיד השידור נפתח: אלו התנאים לתפקיד

החל ההליך לאיתור מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי, כאשר פורסמו הדרישות והיתרונות שמחפשים בוועדת האיתור ובתאגיד במי שישמש בתפקיד החשוב. כל הפרטים בפנים
מערכת Ice |  1
כאן תאגיד השידור הישראלי (צילום ויקיפדיה)
תאגיד השידור הישראלי והוועדה לאיתור מנכ"ל התאגיד, שהוקמה, מודיעים הבוקר (שישי) על הליך לאיתור מועמדים למשרת מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי. פורסמו דרישות הסף, תנאי התפקיד וכיצד להגיש את המועמדות. אולי גם אתם מתאימים?
על המועמדים לעמוד, במועד האחרון להגשת המועמדות, בתנאי הסף הבאים כולם:
1. בעל תואר אקדמי. "בעל תואר אקדמי" לצורכי סעיף זה משמעו: תואר אקדמי ממוסד להשכלה גבוהה בישראל או תואר אקדמי המוכר ע"י האגף לשקילת תארים במשרד החינוך, או ע"י האוניברסיטה העברית.
 
2. בעל ניסיון של חמש שנים לפחות באחד מאלה או בעל ניסיון מצטבר של חמש שנים לפחות בשניים אלה: תפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי. "בעל תפקיד בכיר" או "בעל תפקיד ניהולי בכיר" לצורכי מודעה זו, ייחשב אחד או יותר מאלה: א. מי שכיהן בתפקיד סמנכ"ל ומעלה או בתפקיד מקביל לו, והכפוף במישרין למנכ"ל. ב. בעל תפקיד פחות בכיר  בארגון המונה 200 עובדים לפחות, אם ניהל יחידה המונה 50 עובדים לפחות.
"עובד" לצורך מודעה זו משמעו, אין משמעותו בהכרח אדם המועסק במסגרת של יחסי עובד-מעסיק. "היקף עסקים משמעותי" לצורכי מודעה זו משמעו, מחזור הכנסות שנתי או תקציב של 150 מיליון שקל לפחות, בעת הכהונה בתפקיד כאמור. תפקיד ניהולי בכיר בארגון משמעותי בעל מעמד בתחום התקשורת. "ארגון משמעותי" לצורך מודעה זו, אין משמעו בהכרח, ארגון בעל היקף עסקים משמעותי.
"מגזר ציבורי" לצורכי מודעה זו משמעו - משרדי ממשלה, חברות ממשלתיות, תאגידים סטטוטוריים, רשויות מקומיות, תאגידים עירוניים, כוחות הביטחון, וכן כל גוף שהמועמד יבקש מראש (קודם הגשת המועמדות) מוועדת האיתור כי תכיר בו כגוף ציבורי וזו תשקול את הסממנים הציבוריים באותו גוף ותכריע לפי שיקול דעתה. "תקשורת" לצורך מודעה זו משמעו - כל אחד מאלה: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, קולנוע, דיגיטל.
לא ימונה לתפקיד מי שהורשע בעבירה שמפאת מהותה, חומרתה או נסיבותיה אין הוא ראוי לכהן כמנהל הכללי. מי שיש לו זיקה אישית או עסקית לשר משרי הממשלה, מי שעוסק בפעילות פוליטית או בפעילות מפלגתית או מי שעסק בפעילות פוליטית או בפעילות מפלגתית בחמש השנים שקדמו למועד הצגת המועמדות; לעניין זה, לא יראו השתתפות בהפגנה או בכינוס בעל אופי פוליטי, או הבעת עמדה פומבית בעניינים פוליטיים, כשלעצמן, פעילות פוליטית. מי שיש לו קשר אישי להנהלת התאגיד. לעניין סעיף זה "קשר אישי להנהלה" מתקיים, בין היתר, באדם שהוא בן משפחה של חבר מועצה או של עובד בכיר בתאגיד; לעניין זה, "בן משפחה" - בן זוג, אח, הורה, צאצא, צאצא בן הזוג או בן זוגו של כל אחד מאלה.
יתרונות (אמות מידה): ניסיון ניהולי בתפקידים בכירים בשים לב למספר העובדים בארגון ולהיקף עסקים משמעותי, ניסיון בניהול או הפקה או עריכה או יצירה של תוכן עיתונאי או בידורי או דוקומנטרי או דרמתי, ניסיון במגזר הציבורי ו/או בעבודה מול רגולטור, ניסיון בעבודה עם דירקטוריון/מועצה/ועד מנהל וגם ניסיון בהתנהלות מול ארגוני עובדים.
המועד האחרון להגשת השאלון 12.7.2022 בשעה 10:00 וזאת כאמור באמצעות הקישור. ועדת האיתור שומרת לעצמה את הזכות לא לדון בהצעות שיוגשו ללא שאלון מלא כנדרש ו/או ללא המסמכים הנדרשים. ועדת האיתור תהא רשאית לזמן מועמדים לראיונות, לפנות לממליצים, לפנות למועמדים לקבלת הבהרות והשלמות, לאמת פרטים שנמסרו לה על-ידי המועמדים, ולהפנות מועמדים לביצוע מבחני התאמה וההערכה, והכל לפי שיקול דעתה, ועדת האיתור תהא רשאית לאתר מועמדים באמצעים נוספים, לפי שיקול דעתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרות
    ב 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אירוני שהגוף התקשורתי הגדול שמדברר את יאיר לפיד לראשות ממשלה דוקש תואר אקדמאי מהמנכ"ל שלו
    סגור