תקשורת ומדיה

חיים לוינסון נגד פסטיבל ערן זהבי: "מתי תפסיקו לאונן?"

העיתונאי, הידוע כחובב כדורגל ואוהד הפועל ירושלים, סבור שהקהל הצהוב יצא מגדרו בצורה חסרת פרופורציות מחזרתו של ערן זהבי: "מתי האוננות של המכביסטים על השחקן מתחתית הליגה הסינית נגמרת?"
מערכת ice | 
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
ערן זהבי חזר אתמול (ראשון) רשמית במכבי תל אביב, במה שהרעיד את עולם הכדורגל הישראלי וגרם לכל של כותרות בכל אתרי הספורט, ובכלל. ובכל זאת, עושה רושם שיש גם את אלה שלא מתרגשים מחזרתו של הכוכב לישראל, אחד מהם הוא עיתונאי הארץ, חיים לוינסון. 
לוינסון, שידוע כחובב כדורגל ואוהד הפועל ירושלים, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "תגידו, מתי האוננות של המכביסטים על השחקן מתחתית הליגה הסינית נגמרת?", זאת לאור ציוצים ופוסטים רבים ברשתות החברתיות על הכוכב, ש"לקח את הזמן" עד להחלטה הסופית, במה שגרם למתח רב בקרב הקהל הצהוב שציפה בקוצר רוח לראות אותו שוב בבלומפילד העונה. 
כזכור, ערן זהבי חתם במכבי ת"א בחוזה לשנתיים, במהלכן ירוויח כ-1.25 מיליון אירו לעונה. בחישוב מהיר, מדובר על 4,537,500 שקל, כאשר השכר החודשי של הכוכב יעמוד על לא פחות מ-378 אלף שקל בחודש, מה שיהפוך אותו לגדול המשתכרים בתולדות ליגת העל. 
זהבי נחשב בעיניי רבים מאוהדי מכבי ת"א כאחד מגדולי השחקנים בהיסטוריה של המועדון. במהלך ארבע שנותיו בצהוב, הבקיע החלוץ 122 שערים ב-157 הופעות, בהן הוביל את הצהובים לזכייה בשלוש אליפויות רצופות, גביע המדינה וכן העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה