תקשורת ומדיה

בתום מרדף: המשטרה עצרה את החשוד בירי בשיקגו

בובי קרימו, בן 22, נעצר על ידי משטרת שיקגו בתום מצוד בחשד לביצוע פיגוע הירי במצעד יום העצמאות האמריקאי בו נרצחו 6 בני אדם ונפצעו עוד 16
מערכת ice | 
רוברט קרימו נעצר (צילום טוויטר)
פחות מ-24 שעות לקח למשטרת שיקגו לשים את ידה על המחבל שביצע את אחד הפיגועים הגדולים שאירעו בארצות הברית בשנים האחרונות, כאשר עצרה היום (שלישי) את בובי קרימו, שחשוד כי ירה למוות בשישה אנשים ופצע עוד 16.
כרימו, בן 22, נלקח למעצר לאחר מצוד משטרתי, זאת לאחר שקצין משטרת צפון שיקגו הבחין ברכב על US 41 התואם את התיאור של זה שקרימו נהג בו, וניסה לעצור אותו. לאחר הפיגוע הרצחני, המשטרה פתחה במצוד מאסיבי אחר קרימו, שעל פי החשד היה חמוש ומסוכן שעות לאחר שירה באכזריות על משתתפי מצעד תמימים מגג בפרבר היילנד פארק בשיקגו.
על פי החשד, קרימו התחיל את הטבח כעשר דקות לפני תחילת מצעד יום העצמאות בפרבר של שיקגו באילינוי, בסביבות השעה 10:00 (שעון ארה"ב). מסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות נראה שבהלה גדולה נוצרה במקום ומשתתפים רבים בתהלוכה רצו לכל עבר. 
כתבת של השיקגו סאן-טיימס דיווחה שראתה שמיכות מכסות שלוש גופות מדממות, ועוד כחמישה אנשים נוספים פצועים. בהמשך אישרו הרשויות כי 5 בני אדם נהרגו מהיריות. שוטרים שנכחו במקום ביקשו מהציבור להתפזר ואמרו כי מדובר במקום שאיננו בטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה