תקשורת ומדיה

רינאווי-זועבי נגד בן כספית ורביב דרוקר: "שופרות 'רק לא ביבי'"

חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי הגיבה לראיון של סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, עם עמית סגל: "כספית ודרוקר, למה נדם קולכם? איפה הצעקה בעקבות החדש שהמפכ"ל שיבש חקירה של מות יעקוב אבו אלקיעאן?"
מערכת ice |  3
בן כספית (צילום פלאש 90)
אחרי שידורו של החלק הראשון בראיונו של עמית סגל עם סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, התגובות לטענות הקשות נגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אביחי מנדלבליט, ממשיכות למשוך תגובות. 
הפעם, אחרי תגובותיהם של חבר הכנסת איתמר בן גביר, מגיש עכשיו 14 שמעון ריקלין, שר המשפטים לשעבר חיים רמון, וכתב חדשות 12 גיא פלג, מגיע תורה של חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי, שלקחה חלק מרכזי בהפלתה של הממשלה בדרך לבחירות נוספות וחמישית בפחות מארבע שנים.
 
בציוץ שהעלתה לטוויטר כתבה רינאוי-זועבי כך: "שופרות מחנה ״רק לא ביבי״ בתקשורת בן כספית ורביב דרוקר למה נדם קולכם? איפה הצעקה בעקבות החשד שמפכ"ל המשטרה שיבש חקירה של מות יעקוב אבו אלקיעאן? מה עם אמות המידה וערכי שלטון החוק? הסוגיה לא רלוונטית כי איננה משרתת את האג׳נדה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפעם צודקת
    משה 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים איתה בן כספית הוא מסוכן ומסכן כל הזמן אבל פשוט כל הזמן רק מלכלך על ביבי אמיתי לגמרי כל איפה שאין לו אפשרות הוא מלכלכך. בושה. וגם דרוקר שמעט בזמן האחרון קצת נסוג שלא כמו בן כספית אבל עדין גם הוא מונע משנאה יוקדת לנתניהו
    סגור
  • 2.
    דחוף
    יהודי 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אישפוז כפוי למתכת רעילה
    סגור
  • 1.
    גברת חינאווי, את כבר בפח הזבל של ההיסטוריה
    עזיז 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את הנזק שלך כבר עשית. בעיקר לעצמך, אגב. מי זוכר אותך (לטובה)?
    סגור