תקשורת ומדיה

גלי צה"ל בבלאגן: למה המינוי של המפקד יידחה?

ועדת האיתור בחרה במנכ"ל רדיו 103 אור צלקובניק כמפקד גלי צה"ל, אך היועצת המשפטית לממשלה לקחה את הצד של שר הביטחון בני גנץ שישאיר את ממלאת המקום גלית אלטשטיין עד השבעת הממשלה הבאה
מערכת ice | 
גלית אלטשטיין (צילום null)
מינוי מפקד גלי צה"ל הקבוע יידחה לאחר השבעת הממשלה, כך קבעה היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, וזאת כנגד החלטת ועדת האיתור שכבר המליצה על בחירתו של מנכ"ל רדיו 103 אור צלקובניק.
כזכור, לפני פיזור הכנסת, ועדת האיתור למפקד גל"צ בחרה את אור צלקובניק, מי שמשמש כמנכ"ל רדיו 103FM, בעברו חייל ואיש גל"צ במשך 14 שנה, לתפקיד מפקד התחנה הבא
 
היועצת המשפטית טרם אישרה לשר הביטחון בני גנץ למנות את המפקד שנבחר על ידי ועדה מקצועית עצמאית, בראשות האלוף במיל אמיר אבולעפיה, השופט לשעבר האלוף  במיל אילן שיף, ראש אכ״א האלוף יניב עשור, ודר זהר קדמון, למנות את המפקד שנבחר על ידי ועדה מקצועית חיצונית כשמנגד גוברת הביקורת על הישארות גלית אלטשטיין שנבחרה ישירות על ידי השר כממלאת מקום מפקדת התחנה בתקופת בחירות.

אור צלקובניק. צילום: עדי לם
כמובן ששמו של צלקובניק לא הועבר עדיין רשמית לידיו של גנץ, כדי לאשר את המינוי, כאשר סוגית מינוי בזמן של ממשלת מעבר מרחף מעל.
 
היועצת המשפטית לממשלה אכן הכריעה כי המינוי יידחה לאחר השבעת הממשלה הבאה, דבר שיוביל להישארותה של מ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין שהרוויחה מהמהלך, וזאת למרות הביקורת על השארת מינוי זמני לתקופה כה ארוכה. כזכור, על אף שנבחרה רק למילוי זמני, לאלטשטיין שינויים משמעותיים בתחנה כמו הפיכתה לפחות פוליטית והדחת הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה