תקשורת ומדיה

לא רק ג'וני דפ ואמבר הרד: המשפט שמסעיר את הוליווד

השחקנים אוליביה ויילד וג'ייסון סודייקס נמצאים כעת במאבק משמורת על ילדיהם, במסגרת  תהליך גירושים שמאיימים להידרדר לפסים מכוערים
מערכת ice | 
בית משפט (צילום freepik)
בעוד ג'וני דפ ואמבר הרד מתאוששים ממשפט הגירושים המכוער שלהם, בין אם בפרץ יצירתי או בביקור בארץ, משפט גירושים חדש מעורר את סקרנותם של מדורי הרכילות. זהו משפט הגירושים של השחקנים אוליביה ווילד ("האוס") וג'ייסון סודייקס ("אנחנו המילרים"). 
 
סודייקס הגיש תביעה נגד האקסית שלו בבית המשפט לענייני משפחה בניו יורק, בנושא המשמורת על שני ילדיהם המשותפים. בעוד וויילד בת ה- 38, רוצה שהילדים יתגוררו בלוס אנג'לס ואולי בלונדון לצד בן הזוג החדש שלה - הזמר הארי סטיילס, סודייקס בן ה-46 רוצה לגור עם הילדים בברוקלין. עתירת המשמורת של סודייקיס נגד וויילד נדחתה לאחר ששופט קבע שבית של ילדיהם היא קליפורניה. 
 
ויילד הגיבה בכעס על מעשיו של בעלה לשעבר וטענה שסודייקיס השתמש ב"טקטיקות משפטיות שערורייתיות", והוסיפה: "מעשיו של ג'ייסון נועדו בבירור לאיים עלי ולתפוס אותי לא מוכנה. "הוא יכול היה לעתור מולי אותי בדיסקרטיות, אבל במקום זאת הוא בחר לעשות זאת בצורה הכי אגרסיבית שאפשר". "העובדה שג'ייסון יביך אותי מבחינה מקצועית ויציג את הסכסוך האישי שלנו באופן פומבי באופן הזה מנוגדת בהחלט לטובת הילדים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה