כסף וצרכנות

האחים בוכמן מעבירים את המיליארדים לחברת השקעות משפחתית חדשה

צמד המיליארדרים הישראלים-רוסים החליטו להפקיד את ההון האישי בידי חברת הפמילי אופיס "ריקס קפיטל"; צוות הניהול, ההשקעות, והייעוץ המשפטי יישבו קרוב לאחים בלונדון 
איתן לויטס | 
האחים איגור ודימיטרי בוכמן (צילום יוטיוב/ Playrix)
יזמי הגיימינג איגור ודמיטרי בוכמן בנו במהלך שני העשורים האחרונים את ענקית המשחקים Playrix, אחת הגדולות בתחום המשחקים למובייל, וכעת מניחים מה מיליארדים מההון שלהם בחברת פמילי אופיס (ניהול הון משפחתי) חדשה. כך ע"פ הדיווח בבלומברג.
חברת ההשקעות האישית של מייסדי פלייריקס, המנהלת כ-4 מיליארד דולר, תשב במשרד חדש ברובע סנט ג'יימס בלונדון, עם צוות של כ-10 עובדים, ע"פ הדיווח. חברת ניהול ההון שנבחרה היא ריקס קפיטל.
איגור בן ה-41 ודמיטרי בן ה-37, שווים כל אחד כ-7 מיליארד דולר. הם נולדו וגדלו ברוסיה רוב חייהם, ועלו לישראל בשנת 2016. עם הפלישה הרוסית לאוקראינה התנערו ממנה, וכיום הם חיים בלונדון.
 
פלייריקס שהמטה הראשי שלה יושב בדבלין, מעסיקה יותר מ-3,000 עובדים ברחבי העולם וחוותה צמיחה במספר ההורדות והמשתמשים במהלך מגיפת הקורונה.
ריקס קפיטל היא בין החברות הגדולות בעולם לניהול הון משפחתי. חברות ההשקעות המנוהלות בפיקוח עבור האולטרה-עשירים, עלו במספרם ברחבי העולם במהלך שני העשורים האחרונים. 
בשבוע שעבר דווח כי מפתחת המשחקים נקסטרס (Nexters Inc), חברה בינלאומית הנסחרת בנאסד"ק, הודיעה על מינויו של איגור בוכמן לדירקטוריון שלה. בוכמן, שכבר כיהן במועצת המנהלים, הוא אחד מבעלי המניות העיקריים בחברה יחד עם אחיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה