תקשורת ומדיה

המסיבה אצל אייל ולדמן והביקורת על גנץ: הנושא החם של השבוע

האירוע שקיים השבוע אייל ולדמן בביתו עורר סערה ציבורית גדולה. הסיבה היא לא ולדמן, אלא אחד האורחים שלו, בני גנץ, שחטף על כך ביקורת מקיר לקיר. זהו גם הנושא החם והמדובר של השבוע ברשתות החברתיות, על פי חברת Mig Ai
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
השר בקבינט ומי שנתפס כמועמד המוביל בסקרים להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, בני גנץ, חטף השבוע ביקורת מקיר לקיר ברשתות החברתיות, לאחר שנצפה ותועד מחובק עם נועה תשבי, באירוע שקיים אייל ולדמן בביתו.
התיעוד של גנץ "חרך" את הרשתות וגרר תגובות בעיקר ממתנגדיו הפוליטיים, שעשו השוואה לתמונה אחרת שפורסמה מספר ימים לפני כן, של השר יריב לוין מתגלגל מצחוק במליאת הכנסת.
אז, חטף לוין ביקורת על כך שהוא מרשה לעצמו לצחוק בזמן מלחמה "כשחיילים נהרגים", ולאחר פרסום תמונתו של גנץ, הוא חטף ביקורת דומה מהמחנה הפוליטי המתנגד לו. מי שעוד חטף על כך ביקורת קשה מהעוקבים היא התקשורת עצמה.
הביקורת על גנץ הפך להיות הנושא החם של השבוע. על פי נתוני חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, הנושא גרף 14,425 אזכורים ברשת, 8,770 תגובות ו-138,139 לייקים. בנוסף ל-878 אזכורים בערוצי הטלוויזיה והרדיו, 45 אזכורים בעיתונות הכתובה ו-426 אזכורים באתרי החדשות.
על פי חברת Mig Ai, הפוסטים שגרפו הכי הרבה לייקים מעבר לנושא זה, היו פוסטים בהם הוזכרו החטופים שנהרגו בשוגג על ידי כוח צה"ל ברצועת עזה, כאשר הכוח טעה בזיהוי וחשב שמדובר במחבלים.
 
פוסט של מאקו ברשת האינסטגרם, בו פרסמו את דבריה של איריס חיים, אמו של יותם חיים ז"ל שנהרג בשוגג מאז צה"ל ברצועת עזה, אליה נחטף על ידי מחבלי חמאס בבוקר ה-7 לאוקטובר, גרף נכון לרגע זה, כמעט 50,000 לייקים.
 

פוסט נוסף הוא פוסט של המסביר הערבי-ישראלי ואושיית הרשת יוסף חדאד, שפרסם פוסט על חטוף נוסף שנהרג בתקרית הכואבת ברצועת עזה, סאמר טלאלקה. בפוסט כתב חדאד: "סאמר טלאלקה הוא אחד משלושת החטופים שנהרגו באופן טרגי על ידי כוחות צה"ל לאחר 70 ימים ששרדו בשבי חמאס. סאמר היה בן 25 תושב חורה. לפי עדות של אחד החטופים מתאילנד ששוחרר והיה איתו בתקופת השבי- סאמר עזר לחטופים בתירגום מדברי המחבלים ובקשר מולם. סאמר הוא עוד דוגמה לשותפות הגורל בישראל תחת הטרור של חמאס... ולפני הכל הם אחראים ואשמים במותו. אללה ירחמו!". הפוסט של חדאד גרף מעל ל-23,000 לייקים.
 

פוסט נוסף שהגיע לרשימה המכובדת הוא פוסט של חנוך דאום, שפרסם כי ישנה רשימה שאשתו הכינה, של מאות עסקים בבעלותם של מילואימניקים שכרגע חווים קשיים, ומציע לעוקביו לשתף אותה ואף להרשם לחלק מהאתרים במטרה להפוך ללקוחות שלהם בעתיד, כל זאת במטרה לתת להם הרגשה של תמיכה, גם כשהם על מדים, וגם לאחר מכן. הפוסט של דאום גרף ברשת הפייסבוק כ-13 אלף לייקים וכמעט 10,000 שיתופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה