מינויים

הפתעה בדיסקונט: יובל גביש המשנה למנכ״ל פורש

גביש, מבכירי ותיקי הבנק, הודיע על פרישתו מתפקיד משנה למנכ״ל הבנק ומתפקידו המרכזי כמנהל החטיבה העסקית. מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אורי לוין: "אני מודה ליובל על שנים ארוכות של שותפות אמיתית לדרך, עשייה והישגים מרשימים
ניצן כהן | 
יובל גביש (צילום רמי זרניגר, Magma Images)
נראה כי בנק דיסקונט עובר שינוי מהותי. המשנה למנכ״ל ואחת הדמויות החזקות בבנק הודיע על פרישתו וזאת לאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים בעשור האחרון. 
בנק דיסקונט נמצא בעיצומו של תהליך שינוי ארגוני יורכב מאוד, שינוי שהחל בתקופת כהונתה של לילך אשר טילסקי ועבר לקצב מהיר מאוד מאז מינוי של אורי לוין לתפקיד המנכ״ל.
דיסקונט סבל בעשור האחרון מתדמית בעייתית ומקיפאון עד כניסתה של טופילסקי לתפקיד המנכ״ל. היא ניערה את האבק מהבנק, יצרה תוכנית אסטרטגית משמעותית אולם פרשה כשהתחיל תהליך היישום של התוכנית להחזרת דיסקונט למעמדו המרכזי בעולם הבנקאות.
מיד לאחר פרישתה מונה אורי לוין לתפקיד המנכ״ל והוא בתבונה רבה לא ריסק את הידע הארגוני שנוצר בתקופת קודמתו אלא האיץ תהליכים ושיפר אותם.
בשנה האחרונה החל בנק דיסקונט לראות חלק מפירות המהפך של טופליסקי ולוין כשהוא מגביר נוכחות בעולם הנדל״ן, שוק ההון ואף בקרב משקי הבית.
דיסקונט עוד לא השלים אך המהפך הניהולי אולם פרישתו של גביש מאפשרת ללוין למנות איש מטעמו לתפקיד המרכזי בבנק וליישום והאצה של התוכנית האסטרטגית החמש שנתית שגיבש.
מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אורי לוין: "אני מודה ליובל על שנים ארוכות של שותפות אמיתית לדרך, עשייה והישגים מרשימים. יובל הוביל מהלכים משמעותיים ביותר, הן בתפקידו כראש החטיבה הבנקאית והן בתפקידו הנוכחי כראש החטיבה העסקית, ונטל חלק מרכזי בהצלחות הרבות שרשם דיסקונט בתקופה זו. הצמיחה וההתקדמות האסטרטגית בפעילות החטיבה הבנקאית ובחטיבה העסקית תחת ניהולו, הושגו, לא מעט, בזכות הכישורים הייחודיים של יובל ויכולתו להוביל את אנשיו לביצועים יוצא דופן. אני מאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה ומשוכנע שימשיך להביא מיכולותיו הייחודיות וניסיונו גם בתפקידו החדש".
גביש אמר: "הצמיחה וההתקדמות האסטרטגית בפעילות החטיבה הבנקאית ובחטיבה העסקית תחת ניהולו, הושגו, לא מעט, בזכות הכישורים הייחודיים של יובל ויכולתו להוביל את אנשיו לביצועים יוצא דופן. אני מאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה ומשוכנע שימשיך להביא מיכולותיו הייחודיות וניסיונו גם בתפקידו החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה